Românii pe Marte

marteDe ce populatia Romaniei este in scadere? Pentru ca tot mai multi prosti emigreaza pe Marte. Si cum la noi e prostia in floare, mi-e teama ca tara noastra va deveni un taram pustiu, asa cum a fost odinioara vecina noastra Marte. Si spun „odinioara”, pentru ca acum astrul rosu e suprapopulat de romanii care au infiintat o noua colonie, Cocalaria, condusa sub steagul căcăniu.

Am ceva cu melodia? Cum pula mea sa nu ?! Poftim versuri mai jos, oglinda unei mentalitati de cacat, aprobata de strutii care stau in stoluri de cate 4-5 si dau din cap pe ritm de „plec pe marte”, cu sticla de 2 litri de bere langa ei, ascultand la mobil, in fata scarii si mancand seminte.

„Plec de tot, departe de tot
De tot ce-am avut, dar am pierdut
Plec departe, plec pe Marte
Si de-acolo poate poate poate

[…]

Nu mai suport, plec de tot
Imi iau lumea-n cap
M-arunc peste port
Plec de tot, n-am servici,
N-am bani, bat pasul pe loc
Nici prieteni nu am
O sa mor singur, singur de tot
Dar singur de tot
De ce sa mai stau?
N-am nici un motiv
Ma simt inutil, n-am nimic din ce vreau
M-a cautat norocul, dar nu stia unde stau
Nu stia unde stau, nu stia unde stau, nu stia unde stau

[…]

Orice vis devine realitate, daca esti tampit
Poti fi pus la locul tau cu medicamentul potrivit

[…]

Ci m-as duce zambind de zece ori la puscarie
Gandesc la rece cand inima fierbe, sunt un intrus
Din propria mea lume ma simt exclus..
Plec departe „

In sfarsit mentalitatea romaneasca prinde forma si este cantata de Smiley cu derbedeul alalalt. (h)Emo(ro)izi cu haine largi, cu nimic mai buni decat confratii lor dati cu rimel, au si raspandesc acea atitudine fatalista „traim intr-o tara de cacat, hai sa o facem si mai de cacat”. Si ce e si mai deranjant este ca merg pe sistemul Capra Vecinului si se vor asigura ca arunca cu cacat si in ala care are o perspectiva. Orice vis devine realitate, daca esti tampit. Faine versuri, nu?

Pesimismul este religia voastra, muppetzi cu coji de seminte intre dinti. Irositi timpul, cu care ati fi putut face ceva constructiv, petru a va lamenta de lipsa banilor, a prietenilor sau a serviciului. Sentimentul de inutilitate va indruma la autodistrugere, probabil de aia si va zambesc ochii cand auziti melodia voastra preferata in boxe.

Ai viata de cacat si vrei sa te plangi? Nu ne intereseaza ! Marş pe Marte ! Ia uite ce te asteapta:

http://www.youtube.com/watch?v=o-NSwzU7m7k&feature=related

Update: 1 muppet s-a trezit sa protesteze in legatura cu acest post.  Urmatorii din aceeasi categorie ii voi numerota aici: 2 lamentatii … La 10 dau un chef.

3 gânduri despre “Românii pe Marte

Lasă un răspuns

