De ce sa NU te uiti la TV: Acum stii !

A fost nevoie de 3 articole ca sa cuprinda in mare cam tot ce e de spus in legatura cu nocivitatea televizorului. Si tineti cont ca nu am specificat mizeriile aducatoare de audienta.

Daca ati dat click pe link si ati ramas pe site-ul respectiv mai mult de 30 de secunde, ar trebui sa va dea de gandit. 🙂

Buuun. Daca tragem o linie putem conchide ca televizorul:

– ne scade increderea in noi
– ne creste nivelul de anxietate
– ne face sa ne pierdem identitatea
– ne rapeste din timpul in care chiar am putea face ceva cu viata noastra
– ne creaza falsa impresie ca este izvorul de adevar din mass-media, ceea ce ne determina sa nu mai cautam in alte surse de informatie (carti, internet, documente)
– nu vrea ca tu sa fii destept si iti va tine mintea ocupata cu porcarii pe care majoritatea le numesc divertisment
 

Ne putem da seama de cine sta toata ziua cu nasul in TV si cine nu dupa felul in care gandeste. Toate persoanele cu care am discutat cele mai interesante idei si subiecte mi-au comfirmat ca evita televiziunea. Acestea sunt persoanele open-minded, cu perspective largi si deobicei inteligente prin insasi faptul ca au incetat sa se mai expuna tembelizarii. Cand am renovat apartamentul, s-au tras cabluri TV in fiecare camera, ca deh, „sa fie acolo pentru cand ti-oi pune un teveu, ca asa trebe”. Colacul de cablu de la mine din camera, nefolosit de cativa ani, l-am taiat cu patentul, pentru ca , evident, ocupa spatiu degeaba. Contact cu televizorul am doar cand sunt altii in bucatarie, si imi mai scapa cate o chestie despre bugetari, pensii si alte porcarii de pe Realitatea.

Pentru incheiere o sa va las sa urmariti un filmulet foarte impresionant.

Un gând despre “De ce sa NU te uiti la TV: Acum stii !

Lasă un răspuns

