Inca mai scriu despre filme …

… dar nu aici. 🙂

De cateva zile am luat decizia sa  imi scriu impresiile despre filme pe blogul lui Cosmin Oprea, un blog special dedicat recenziilor de filme.  Prin acest parteneriat, ambele parti au de castigat intrucat promovarea reciproca este inerenta, iar eu sunt multumit ca placerea mea de a scrie despre filme poate ajuta o alta persoana. Deasemenea cred ca voi tempera un pic stilul meu aprins de a scrie (vezi Twilight New Moon) si voi trece la unul mai formal si informativ, pentru a pastra imaginea serioasa pe care o are site-ul.

Prima mea recenzie este facuta despre filmul The Road.

Welcome to the Land of Movies:

Lasă un răspuns

