Despre alte bloguri

De cand am intrat in lumea blogurilor, inevitabil am inceput sa intalnesc si specimenele. Ca sa nu ma ascund dupa deget, zic din start: ca toti ceilalti, las commenturi pe alte bloguri, pentru a ma face prezent in blogosfera si pentru a-mi creste nr de vizitatori. Si pentru asta sunt nevoit sa tzopai din blog in blog. Dupa zicala „Dumnezeu, mare ti-e gradina”, la fel de mare e si blogosfera Domnului. Este ca o excursie in jungla Pandorei din filmul Avatar.

Nevoia omului de a cataloga tot ce vede, s-a facut prezenta si in mine in momentul in care am gasit cateva arhetipuri sub care pot grupa blogurile. Dar cum nu sunt sociolog ma abtin sa fac liste.

Vreau doar sa vorbesc despre blogurile de cacat. Mai mult decat nevoia de a da forma ideilor pe un blog, domina nevoia de atentie a unora, care folosesc aceleasi tertipuri mizerabile ca si televiziunea sau presa: se vinde sexul, scandalul si limbajul vulgar. Practic cele scrise nu au nicio valoare, sunt construite doar ca sa atraga un numar cat mai mare de vizitatori. Dar, oare ce calitate de oameni va atrage?

 
 
 
 
 
 
Afirma mandru analfabetul al carui blog mi-a servit ca exemplu. Vreti sa vedeti si cu ce a luat locul 90 in top?
 
 
 
 
 

In urmatorul exemplu, utilizarea tag-urilor este evidenta:

Cu cat vad tot mai multe contraexemple, cu atat realizez ce vreau sa fac cu blog-ul meu. Si am ajuns la concluzia ca prefer sa fie vizitat doar de 5 persoane de calitate care sunt interesate de dezvoltare persoanala decat sa-mi prostituez blogul cu subiecte de scandal, de dragul unui numar cat mai mare de cititori de mana a 2-a.

11 gânduri despre “Despre alte bloguri

  1. „Imi aranjez pula in mijlocul strazii daca nu sta bine”
    nu mai e nimic de zis. Mare pacat ca inca mai exista asemenea corcituri .

    1. Razvane drace ceea ce nu realizezi tu e ca acel om e probabil mai implinit decat ai crede … chestie care multi no o reusesc ca isi bat capu din cauza persoanelor ca el printre altele … aparent a reusit sa traga fericire din a avea blogu in dreq stie ce lista … bv lui mie (si sper ca si tie) iti trebe ceva mai mult de atat … app de ce dreq postez comenturi aici ? … eu nici nu am blog :))

  2. sincer….mi-a placut articolul asta foarte mult si subscriu la cele spuse de tine, apoi merg pe ideea ca cei care au bloguri asemeni celor date exemplu de tine, ori vor sa atraga atentia asupra lor, ori vor sa se autoaprecieze, ori pur si simplu pleaca pe ideea ca blogul este spaiul lor personal in care fac ce vor…dar ma intorc, si spun ca pe cat de personal este blogul, pe atat de public este…

    Felicitari:)

    PS:articolul l-am gasit pe 100Ro

      1. Am citit si eu blogul ala de cateva ori. Intr-adevar ai dreptate. Oamenii vor ceva original, iar acel blog este cat se poate de original si nu neaparat sincer. Este foarte posibil ca omul din spatele tastaturii sa nu fie chiar cel din povestile prezente pe blog. Ideea lui a prins, la fel cum a prins si Questioare.com cu o poveste despre lesbiene, fara sa putem verifica daca povestea este reala sau imaginara.

  3. Depinde de motivul din spatele unui blog.
    Daca vrei sa iti faci diploma cu locul xx in nush ce top, vei face tot posibilul sa atragi cati mai multi vizitatori. Daca ai o viata foarte plictisitoare si seaca, vei incerca sa compensezi asta prin posturi „salbatice” si vei ajunge sa si crezi ce kkt mananci pe blog.
    Daca prin blog intelegi un loc in care sa iti versi frustrarile, sa iti expui parerile, sa aberezi despre nush ce dracu… vei face ca mine: fara tag-uri, fara povesti apocaliptice, fara detalii picante despre ultima partida de sex, pauza cu saptamanile…. etc.
    In fine, depinde de posesorul blogului. 😉

  4. nu citesc toti care intra… unii poate se uita peste taguri si isi dau seama despre ce e vorba pierandu-le cheful de lecturat. Apoi si tu la fel ca multi altii i-ai facut cu o vizualizare in plus . E vina noastra ca dam clik

  5. Pacat. 😦 Astfel de blog-uri ar trebui sterse desi nu cred ca wordpress se ingrijeste de altceva n afara de ‘spam’ daca respectivele blog-uri rezista.
    Dar sunt si multi care se uita dupa respectivele…cuvinte. El posteaza, altii dau click. Atat si nimic mai mult.

Lasă un răspuns

