Things Worth Mentioning pe pilot automat.

Dragilor, in urmatoarele zile, voi fi pe drumuri, voi trece granite, voi dormi in paturi straine si banchete de masina si voi manca in cele mai diverse benzinarii.

Pana cand ajung la destinatie, unde am acces la internet, va mai dura ceva, asa ca la carma lui Things Worth Mentioning nu se mai afla nimeni. Asta nu inseamna ca am coborat panzele si ca am lasat corabia esuata pe un banc de nisip pana la intoarcerea capitanului. In consecinta, am setat blog-ul sa va scrie niste articole deja pregatite din timp.

Asa ca sunteti bine veniti sa vizitati un Things Worth Mentioning fara stapan, cu constiinta proprie, care v-a pune stapanire pe lume … ok, am sarit calul.

Profitati acuma si injurati cat va tin tastele, pentru ca nu mai sunt eu sa va dau peste maini si sa va cenzurez mai ceva ca securitatea.

O zi buna va urez !

7 gânduri despre “Things Worth Mentioning pe pilot automat.

  1. Gata ! I’m back on buisness !

    Recitind articolul si privind lucrurile din perspectia, realizez ca am reactionat subiectiv la o absenta de numai cateva zile.

    Cand te gandesti ca altii isi scriu pe bloguri odata la 2 saptamani, chestia asta n-a fost asa mare big deal 😀

    Evident scriu cu un alt meridian deasupra capului, iar articolele vor avea o alta influenta decat cea de dinainte … asta pana ma intorc.

    O zi buna va urez ! 😀

Lasă un răspuns

