Cald

La solicitarea foarte prietenoasa a lui Evilvan, care si-a expus rugamintea cu ajutorul unui topor de viking infipt in usa, voi publica si eu ceva nou dupa atata amar de vreme.


Si o sa incep prin a-mi descarca naduful intr-o maniera evilvaneasca. E cald in pula mea ! Cald Cald Cald ! Canicula din Romania pare copil cuminte fata de toropeala umeda de aici. Esti ca um amfibian, mereu transpirat. Descoperi ca pielea ta are o a doua natura. Intri in casa cu speranta ca e mai racoare si te dai pe spate in slow motion de valul de caldura care tocmai te-a lovit. Te simti invaluit din toate partile si nici macar umbra nu iti este prieten.

Cand simti o adiere usoara, nu o primesti pentru a te racori, ci pentru a-ti aminti ca odata de mult nu erai in iad. Poti sa bei ca porcul ; bei apa, cola, bere, toate de la congelator, pana iti iese pe nas si tot nu rezisti. Cand te trezesti dimineata, ai impresia ca ai atipit la sauna. Daca nu ai o sursa de apa (lac, piscina, rau) in care sa te racoresti asa cum face elefantul CiCi in vecina Africa, n-ai nicio sansa sa ramai intreg la minte. Te uiti la cer cu ochi rugatori si astepti de doua saptamani o ploaie, mai ceva ca Ti’Ana din Book of Atrus.

Cand ti-e frig, mai tremuri, mai te misti, cu alte cuvinte poti sa-ti produci propria caldura. Dar cand e cald, vei depinde mereu de o sursa de racoare exterioara. De aceea caldura e NASPA !

17 gânduri despre “Cald

      1. Date de contact? N-am reușit să găsesc niciunde… Eventual poate mă contactezi tu dacă nu vrei să le oferi aici. Aș avea câte ceva să-ți spun.

  1. Ba si la mine e ca la tine. Io n-am mai transpirat asa cum am transpirat zilele astea niciodata. E un fel de ironie ca in Moldova is inundatii si la mine in zona Maramuresului is calduri toride…

      1. eu nu stiu cum mai rezisti pe acolo! aici nu sunt mai mult de 36 grade si eu stau sa lesin de caldura, nu am dormit in ultimele 2 saptamani din cauza caldurii. e cald si ziua si noaptea, abia in ultimele 24 de ore a plouat! Eu sper sa ajunga ceva ploaie racoroasa si acolo la tine.

  2. Nu te inteleg, in Bucuresti ploua aproape zilnic. E o vara atipica, mult mai racoroasa ca altele, eu una nu ma plang. In schimb, parca as bea apa intruna. Si musai rece! 😛

Lasă un răspuns

