Interviu cu un nebun.

Am un var, originar din Craiova, care in urma abuzului de droguri a cam luat-o razna. In prezent ia pensie speciala aici in Italia si doctorii il indoapa cu medicamente. Ca si cum nu ar fi de ajuns, bea alcool zilnic si uneori mai arde si cate un joint. Ca sa va faceti idee ce inseamna un „creier ars” voi reproduce o conversatie avuta la piscina:

Varu: Femeile astea te pot innebuni.
Eu: Depinde ce raport ai cu ele, nu e valabil pt toti.
Varu: Iti zic eu, daca ajungi sa o iubesti si dupa un an de zile ea face „cazzate” si isi bate joc de tine „ti fa fuori da la testa”.
Eu: Asta cam asa este. Dar tu, nicio fata, nimic? Nu-ti mai faci prietena? (avusese una acum 3 ani de zile si l-a parasit din cauza drogurilor)
Varu: Nu. Mi-a spus caloriferul de la mine din camera ca daca le mai aduc sa le fut, am belit-o.
Eu: (razand) Caloriferul ?!
Varu: Nu rade ca te bate Dumnezeu ! Nu e de gluma !
Ramane cateva secunde prinvind in gol dupa care:
Varu: Eu am avut un frate geaman, dar l-a mancat bunica-mea.
Eu: (incercand sa ma abtin din ras) Taci ma, ce vorbesti acolo ?
Varu: Ma daca-ti spun !!! Vor sa ma manance ! Maica-mea de cate ori n-a vrut sa ma otraveasca. Si unchiu a zis ca daca ma prinde ma mananca !
Eu: De unde sti tu ca vor sa te manance ?
Varu: Am primit semn de la Dumnezeu. Odata a fulgerat si mi s-a zbatut piciorul drept.

In mare, a fost o discutie fara sens, care a continuat a doua zi cand am fost invitat la pranz la ei acasa. Ii promisesem ca ii pun niste muzica pe laptop. La el in camera, in timp ce se facea transferul de date ne-am luat la vorba:

Eu: Hai sa facem skandenberg.
Varu: Hai pe 5 euro !
Eu: Pleaca ma de-aici ! Nu fac eu pe bani.
Varu: Hai cu laptop-ul jos !
Eu: E al lu maica-mea !
Varu: Pai ii zici ca l-ai pierdut.
Eu: (razand) Esti nebun? (intrebare retorica) Cum sa-i zic asta?
Varu: Pai eu cum i-am zis lu maica-mea ca am uitat camera intr-un bar. Si am dat-o pe doua grame de cocaina.
Eu: (am inceput sa rad)
Varu: Hai sa-ti arat pistolul !


Si scoate de sub saltea o katana cat excaliburul de mare. Mi-o da, o flutur de cateva ori si dupa o pun prundet la locul ei.

Eu: Si pistolul unde e?
Varu: L-am ingropat in gradina (si rade diaobolic)
9 gânduri despre “Interviu cu un nebun.

  1. Ce mai poți spune? Tare. :)) Si am mai auzit povești cu nebuni ce se tot leagă de calorifer. Nu știu ce-i atrage așa mult la el 😀 Mi-am adus aminte de „One Flew Over the Cuckoo’s Nest”, cu Jack Nicholson, aaabsolut genial. E amuzant să-i asculți, dar sunt și foarte imprevizibili. Fii cu ochii-n patru când ești prin preajma lui, te poate lua prin surprindere și mai neplăcut uneori :D.

    1. nu era high … faza e ca nu e de gluma cu anumite droguri care practic iti ard neuronii, iar functiile cognitive o iau razna si nu mai poti gandi coerent.

      iarba ca iarba, dar sunt pastile care te dau peste cap.

  2. Si mama are o prietena care tot de la pastile o lua asa pe aratura: statea la masa si nu manca pentru ca purta o conversatie de importanta majora cu fata de masa … apoi si-a amintit ca trebuie sa mearga pana la mama ei ,acasa sa aduca niste rosii din gradina , care murise saraca de 20 de ani

  3. …hhh…radem noi radem…dar mintea lui e gelatina..e amuzant si de-a dreptu hilar sa-l privesti din afara si sa asculti relax cuvintele fara nici o logica pe care le scoate din gura…am si eu un var la fel…care la 4 dimineatza da oglinda jos de pe perete ca n-are farfurie de argint si trage liniutze la web…si tu ar trebui sa stii foarte bine prin ce socuri trec cei apropiati lui …si de ce e el in stare sa faca ca sa-si hraneasca dependenta.. vba aia „razi tu razi Harap-Alb…dar nu e rasu tau”… PEACE!

Lasă un răspuns

