Cu pretenu de mana

O privire suficient de scurta cat sa nu fie interpretabila. Dar suficienta pentru a satisface setea vizuala a celor doi ochi cu contur feminin? Conform intuitiei mele, nu ! Si ii urmaresc pe cei 2 cu privirea. Si iat-o cum soarbe si ultima picatura, peste umar, agila ca o pisica, astfel incat boul de langa ea sa nu observe nimic. Se intampla prea des si ma face sa ma intreb cat de valabila este o relatie intr-un loc unde sunt atatea optiuni.

14 gânduri despre “Cu pretenu de mana

  1. Mi-am amintit de o faza din filmul „Memoirs of a geisha”. (Nu e pe deplin geisha,femeia care nu poate opri un barbat dintr-o singura privire…)
    Asa si cu tine… :)) Ai trecut testul! 😀
    Brava! 😀

      1. Interesant blog ti-ai facut… ca de obicei, pierdere de timp… Sa nu mai mentionez ca iti speli rufele in public… Am intrat pe blog in speranta ca gasesc ceva educativ, de dezvoltare personala, cum pretinzi ca este blog-ul nicidecum „the last gossip” Remember, time and tide waits for none !

        All the best !

        Bye.

      2. Cat au fost articole despre dezvoltare personala n-ai comentat nimic, acum te-ai trezit sa critici la un articol care probabil ti-a atins o coarda sensibila.

        Vor aparea si articole de dezvoltare personala, pana atunci taci si nu mai arunca cu noroi.

  2. Eu fac asta doar ca sa testez barbatii. Nu toti reactioneaza la fel. Este impresionat cand din 10 barbati cu care flirtrez, primesc 10 raspunsuri diferite. Sunt foarte inteligenti… nu toti.

  3. Pe zi ce trece mi se intareste convigerea ca majoritatea femeilor sunt cu mult mai proaste decat prevede legea.
    Ah, si inainte de a va agita… am zis majoritatea. Think about it. 😉

Lasă un răspuns

