Ce am facut între timp ?

Am avut absente in rosu pe Things Worth Mentioning si ar trebui sa povestesc ce am facut vacanta asta de am lasat blogul mort de foame, fara apa, fara mancare. Cititorii au ramas la poarta blogului tragand de lanturi, cu tortele aprinse si furcile in mana, revoltati si indignati, gata sa ucida un blogger fugit cu toata averea intr-o alta tara.

Ei bine trag linie si fac un mic rezumat. Desi mai am de stat o saptamana, deja ma gandesc la finish. Asadar, ce am facut in doua luni ?

1. Am murit de cald

2. Am fost la mare

3. Am realizat ca Nintendo Wii nu e asa distractiv.

4. Am pierdut 80% din fluxul de vizitatori pe acest blog.

5. De asemenea am pierdut orice sansa sa o intrec pe Lexa la nr de vizitatori.

6. Am vizitat noaptea in doua masini un azil de nebuni parasit aflat in mijlocul unei paduri izolate. Lanterne la greu, mai ceva ca la o explorare speologica. Lilieci, grafitti, usi intredeschise, celule pt nebuni, paianjeni si intuneric. Uitati de filmele horror, THIS IS THE SHIT !

7. Am mers pe bicicleta in toiul noptii, pe ditamai furtuna apocaliptica … in costum de baie … 5 km pana acasa.

8. Am discutat in 2 luni cu mai multe persoane ,straine sau nu, decat  in doi ani stand acasa.

9. Am mers pe bicicleta fara maini ! 😀

10. Am participat la cateva eventuri de genul drugs, sex and alcohol. Daca vreti party-uri ca lumea cautati-le in occident si nu la noi unde „nu este chefuri fara manele”

11. Am intrat intr-un cimitir  sarind peste zid. Am vrut sa il sperii pe unu pe la spate prin poarta inchisa cu lantul, moment in care …

12. Am mers pe deviza „Party like a rock star”

13. Am avut viata de sportiv pe care mi-am dorit-o mereu: sala, sauna, bazin, sala, termarium plus cate 10 km de bicicleta in fiecare zi in drum spre sala. Cadou in avans de ziua mea din partea mamei mele, deci pe aceasta cale (pt ca tot si-a dorit sa scriu ceva despre ea pe blog :D) THANK YOU MOTHER !!!!

14. Am mancat pt prima oara crab.

15. Am pierdut 20 de euro la Bingo. Nu mai joc in viata mea !

16. Am incercat sa ma las de fumat.

17. Am realizat ca mereu se poate mai bine.


18. Am facut planuri diabolice pt luna ce urmeaza 😀

In sfarsit am reusti sa termin de scris ceea ce ar fi cu adevarat primul post dupa aceasta vacanta (cel anterior era un fel de doua feluri, un trailer daca vreti sa ii ziceti asa) Pana la urmatoarele posturi va urez vacanta placuta in continuare. Si ca sa intretinem atmosfera ascultati: Calvis Harris – Flashback.

27 de gânduri despre “Ce am facut între timp ?

  1. Ok… La numarul 9: ai mers fara sa folosesti mainile! 😐 Incepusesi sa cred in magie! =)) Si ce vazusi tu colo nu e nimic horror… Sa vi in beci la blocul meu si promit ca iesi cu preinfarct! =))))

      1. :))))) Crek esti stresata sa nu arate la stiri ceva de genul „Ploiestiul lovit de o noua gripa, vizitatorii stati departe” sau „Ploiestiul, sub amenintarea unui cutremur ce se va ivi miercurea viitoare, nu recomandam vizitiele in acest oras” :)))))))))

    1. Eu mereu cred in magie 😛

      Am fost 7 persoane care au stat una langa alta, as fi vrut sa vad daca tu te-ai fi aventurat mai departe de raza lanternelor sau ai fi stat cu grupul 😉

Lasă un răspuns

