Am facut-o lata

Orice situatie o incadrez la categoria „am facut-o lata” atunci cand 150+ persoane se opresc din ceea ce faceau ca sa se uite la tine sa vada ce se intampla.

De data asta s-a rupt lantul la un aparat pt picioare la sala si am plecat la plimbare cu scaunul. 200 kg de greutati au plesnit de pamant de a facut apa cerculete in pahar si s-au miscat lustrele in 3 cartiere. Unul era absorbit de scena in timp ce celalalt pe care trebuia sa il ajute murea cu bara pe piept , cei care pedalau s-au oprit, consulentele au iesit din birouri sa vada ce se intampla, femeia de servici s-a oprit cu carpa pe geam, un altul a ramas cu degetul in nas. Cu alte cuvinte TOATA sala se holba (ce bine ca mi-am facut freza ! 😀 )  Pana si muzica s-a oprit (se schimba piesa). Mai lipsea un reflector si scena era completa.

Oricum a fost ceva normal, lantul s-a rupt, ce era sa fac? Plus ca sunt obisnuit, am facut o dauna la fiecare sala la care am fost. Si o singura data a fost din vina mea, cand din inconstienta am luat greutatile doar de pe o parte. 😀

8 gânduri despre “Am facut-o lata

  1. Urât… :)) La urma urmei, ce să-i faci? Riscul meseriei… Dar nici ăla cu bara pe piept nu-i de neglijat săracul, vlăguit de puteri, cu greutățile turtindu-l fără milă :)) Dap, nasol. Numai când mă gândesc 😀

Lasă un răspuns

