Aniversare la 1700 m

Cei 23 de ani m-au prins in parcul de distractii in timp ce ma dadeam pe masinute.

Pe 29 am fost cu capul in nori … la propriu. O iesire in natura care mi-a priit la maxim. Vai imense, ecou, roca, aer curat, afine si zmeura: un peisaj parca desprins din Lord of the Rings. E prima oara cand imi sarbatoresc ziua de nastere intr-un loc special, total diferit de celelalte 22 de aniversari. 😀

Si evident seara am sarbatorit impreuna cu un italian care era nascut in aceeasi zi cu mine. A fost un mega-chef pe care nu il voi mai descrie, doar specific ca pe la final au inceput sa se tatueze (si din fericire s-au oprit inainte sa puna acul pe piele)

Una din cele mai frumoase aniversari ! Hell yeah !

4 gânduri despre “Aniversare la 1700 m

  1. Te invidiez prietene 😀 A trecut ceva timp deja de când nu am mai vizitat muntele în adevăratul sens al cuvântului, cu traseu, mișcare, aer proaspăt, prieteni, pustietate, toate cele :D. Las’că va veni clipa când îți voi face și eu în ciudă 😀 Glumesc bineînțeles.

Lasă un răspuns

