Italian SHOCK !!!

In drum spre patria mama, am avut parte de niste surprize ca in filme.

Trebuia sa vin cu acea persoana care m-a adus acolo. Dar nu m-am dus. De ce? Intai imi spune ca plecarea se face marti sau miercuri, iar apoi sambata noaptea ma suna sa imi zica ” Vezi ca in 2 ore venim sa te luam ! „. Nefacute erau bagajele, facute erau planurile pt ziua mea de duminica si negasit era cuvantul dat de sofer. Am zis vaffanculo si am trimis doar bagajele si pachetele cu microbuzul. Mi-am facut programare la avion.

Avionul pleca de la Bologna/Forli, un drum destul de lung pe care se renta sa il platesti avand in vedere pretul destul de redus al biletului. M-am suit in masina cu varu-miu, seteaza GPRS-ul si go planet ! Totul decurs comform orarului. Chiar ne-am oprit la o cafea, chiar am si savurat-o, chiar ne-am si plimbat usor pana la masina. Ajunsi la ditamai aeroportul din Bologna, intram inauntru unde impresionantul ne-a lovit peste ochi. Inca linistiti, mergem la informatii sa intrebam cum se procedeaza cu programarile facute pe internet. Ii arat tipei foile trase la imprimanta, se uita pe ele si spune la fel de linistita ca noi:

„Asta nu e aeroportul vostru. Wizzair are aeroport in ALT ORAS.”

!!!

Varu-miu a facut o fatza de euro-trip cu zambet larg si ochi mari, simpatic a bestia, ne uitam unu la altul, ne uitam iara la aia care la fel de linistita ca la inceput ne intreba daca suntem cu masina. Si mai apoi incepe sa scrie EXACT pt unde trebuie sa o luam spre Forli.

Dai si fugi ca in filme cu bagajul in spate, printre oameni,  peste carucioare, printre masini. Suite in masina, demareaza in tromba si opreste-te la bariera unde se plateste parcarea. 2.20 euro, marunt. Aparatul citea numai carti de credit. Lui varu-miu ii venea sa treaca prin bariera. Coboara din masina fugi pana la nu stiu ce alt aparat care iti marcheaza biletul, baga-l iara si calc-o !

Happy Ending-ul s-a datorat infrastructurii italiene care a facut ca cei 70 de km sa fie parcursi repede si cu usurinta.

Avand in vedere ca multi romani vin si pleaca din tara chiar si cu avionul,  in urmatorul articol voi scrie despre diferentele dintre Wizzair si Carpatair, cu speranta ca va vor ajuta informatiile.

2 gânduri despre “Italian SHOCK !!!

Lasă un răspuns

