WizzAir vs Carpatair

Dupa cum am promis, voi face o comparatie a celor doua companii aeriene. Multi romani vin si pleaca, iar unii prefera oricand avionul in locul nesfarsitelor ore petrecute pe autocar. Uneori te poate costa chiar mai putin.

Voi incepe cu Carpatair-ul pt ca am circulat cel mai mult cu ei.

Daca cautati oferte, va spun de acum ca preturile sunt cam rigide. Un bilet poate ajunge undeva la 120 de euro cu tot cu taxe de aeroport. Aceasta companie nu e genul care face oferta de ultima ora gen dus-intors 20 de euro.

Din punctul de vedere al serviciilor sunt foarte ok. Ofera asistenta, mancare la bord, bautura ce doresti tu (vin, suc, wiskey, cafea, apa etc.), stewardesele amabile si cu accent moldovenesc. Firma este din Chisinau am inteles.

Avionul este mic, 2 locuri dreapta, 1 stanga, cam ingust pt claustrofobici. Locul in care stai e scris pe bilet.

http://www.carpatair.com/

Pe de alta parte, WizzAir-ul ofera cam opusul celei de sus.

Eu mi-am prenotat biletul online cu 3 zile inainte de zbor cu numai 70 de euro cu tot cu taxe de aeroport. Daca il prenotezi cu 2 luni inainte poti sa zbori dus-intors chiar si cu 10 euro. Aceasta companie este ca Mos Craciun, plin de oferte.

Inafara de pretul biletului care este foarte ieftin, tot ce este extra platesti de iti sar ochii din cap. Ca sa faci check-in-ul in aeroport te costa 10 euro, dar pe langa asta desteptii mai percep o taxa de 7 euro pt orice operatiune facuta in aeroport. Daca ai bagaj de cala, platesti 15 euro in cazul in care il declari cand iei biletul. Daca ai surpriza ca bagajul de mana sa depaseasca limita de 10 kg, e trecut automat la bagaj de cala. Si nu platesti 15 euro ci 30, drept penalizare, si sa nu uitam taxa pt operatiune in aeroport de 7 euro. 37 de euro pt 2 kg in plus. Vrei loc mai mult pt picioare? 20 de euro. Vrei sa iti alegi locul unde stai in avion? 10 euro. Vrei sa fi anuntat prin sms ca ti s-a confirmat rezervarea? 1 euro Vrei sa suni la ei ca sa aflii informatii? Suna la 899…. cu 0.60 euro pe minut. Excroci ordinari !

Serviciile in avion sunt contracost si ele. Vrei cafea 2.50. Vrei un 7days dinala romanesc, 4 euro. Si au tupeul sa vanda si suveniruri cu WizzAir, breloace, avioane gonflabile, parfumuri ( WTF ?!?!?!). Printre stewardese era si un tip, plin de el, manifestand o amabilitate falsa si fortata, aproape zemeflitoare. Atat timp cat nu ma servesc gratis ma pis in freza lor. Firma este din Ungaria din cate am inteles.

Avionul mare, 3 locuri stanga, 3 dreapta, destul de incapator. Dupa cum ziceam, daca vrei rezervare platesti. Daca nu, ia aminte ca esti printre romani, multi din zone rurale … si multi vor sa stea la geam.

http://book.wizzair.com/Default.asp?slid=clear&language=RO

Concluziile si alegeriile le faceti voi. Eu doar atata fac, va urez calatorie placuta.

5 gânduri despre “WizzAir vs Carpatair

  1. hahaha,si eu m-am cam fentat cu wizz(faza cu imbulzeala,parca esti intr-un tren personal si pe bilet nu iti scrie locul:))…a fost prima si(sa speram ultima oara cu wizz)..lufthansa sunt cei mai buni,dupa parerea mea

      1. eu am gasit cu 150 de euro timisoara-munchen(clasa economy)…cam cu 2 saptamani inainte sa plec,dar tipa de langa mine daduse 700 de euro cu o zi inainte(vorbesc de dus-intors,in ambele cazuri).Deci…daca e sa pleci cu lufthansa,rezerva-ti din timp….conditiile sunt cu mult peste carpat si wizz!

Lasă un răspuns

