Romanian SHOCK !

Cu cat te integrezi mai mult intr-o societate, alta decat a ta, cu atat vezi prin ochi straini locul de unde ai plecat. Odata intors, devii turist si incepi sa te miri. Esti curios de ce este asa si nu altcumva ; nu razvratit ci curios. Doar esti turist, nu?

Am plecat si am venit si am gasit din nou Romania. Tara feţelor triste si incordate. Tara in care oamenii imbraca cel mai adesea bluze de trening in combinatie cu blugii. Tara in care intotdeauna intre strada si trotuar este o fasie de noroi sau praf uscat in functie de vreme. Tara in care se mananca cartofi prajiti si paine cu margarina.

13 gânduri despre “Romanian SHOCK !

  1. le-ai zis exact pe cele mai nasoale:)) si eu proaspat venita in germania, mergeam pe trotuar si trece un camion pe langa mine si repede intorc capul, nu mai stiu cum sa imi acopar ochii sa nu imi intre praf la care teo imi zice: ce-ai fata? tu te crezi aici la tine la oravita ?:)) sa treaca toti pe langa tine si sa te stropeasca de noroi din cap pana in picioare sau sa te prafuie inainte sa ajungi la servici?:))) tu nu vezi ca aici nu este praf?:)))???

  2. cum de altfel nu am vazut nici purici in germania =)) desi stau la sat!!! cum de altfel in germania toate cadele de baie au impamantare, deci nu poti sa mori daca te arunci cu microundele in brate in vana:))

  3. Nu stiu altii cum sunt dar mie imi plac cartofii prajiti si untul(nu margarina):D Cat despre praf si restul fiecare cu parerea lui dar…am vazut jeg in Paris mai ceva ca la noi, si am vazut gunoaie in Berlin mai rau ca pe Lipscani.

    1. Nu stiu de ce, cand m-am uitat ultima oara pe site-ul tau nu am mai vazut niciun banner si mi-a sarit tzandara ! Pt ca au mai fost indivizi al caror banner l-am tinut pe ochi frumosi, asta pana cand m-am pus sa fac curat.

      Intelegerea este intelegere. Te-as ruga, daca poti sa imi trimiti din nou codul bannerului.

Lasă un răspuns

