Cum sa nu fi om de cacat: Telefoanele.

Trebuie sa ai o anumita conduita ca sa te incadrezi in categoria asta. Si multi o fac cu brio. Unii doar cand e vorba de telefoane ; iar altii doar reflecta felul lor de a fi asupra acestui aspect.

1. Ca sa fi un om de cacat cand e vorba de telefon trebuie sa faci urmatoarele: cumparati telefon, ia-ti  un numar, da-l la toata lumea si apoi NU RASPUNDE la apeluri ! Nu raspunde dimineata, la pranz si seara. Dar nu raspunde 2-3 saptamani.  Si nici cumva sa suni inapoi, pt ca, atentie, iesi din categoria asta. Ia-ti telefonul degeaba si fa-te inutil in agenda a cat mai multor persoane. Ai bunul simt si DA UN SEMN cand esti disponibil ! Altfel vei ajunge sa fi la randul tau ignorat cand ti-e lumea mai draga.

1.1 O sub-categorie inerenta celei de sus o reprezinta oamenii care stiu ca trebuie sa ii suni si nu iti raspund. E ca si i-ai scrie pe messenger si te baga in bara. Ai stabilit cu ei ceva, nu   mai pot sa se tina de cuvant si atunci nu mai raspund la telefon. Au impresia ca e mai usor decat sa fie sinceri si sa se anunte ca nu mai pot veni.

2. O alta regula a omului de cacat cu telefonul in mana este sa vorbesti ca nesimtitul in timp ce esti cu un prieten alaturi. Daca esti in gasca, te retragi si iti rezolvi problemele. Daca esti cu un singur prieten/amic/cunostiinta raspunzi si INERCI sa inchei repede. NU TE INTINZI LA POVESTI ! Am intalnit exemple de cacat, care sunati fiind au inceput: „si tu ce mai faci?” „da? pai si cum a fost in vacanta ta de 3 luni, povesteste”. Si tu stai sau mergi langa o persoana care oricum e cu mintea in alta parte.

3. Nesimtirea absoluta o are acela care incepe sa dea telefoane cand e cu tine. „Ia sa-l sun pe Ghitza sa vad ce mai face” Daca trebuie sa aranjezi ceva sau sa transmiti ceva, e de inteles. Dar cand incepi sa apelezi 2-3 numere la rand cu „Ceau! Ce mai faci? … Da? Bine ! Eu sunt la un suc ! … Aha ! Maine ce faci? … Da? ” esti de cacat si afisezi lipsa de respect. ABTINE-TE SA DAI TELEFOANE cand esti in companie, chiar si in gasca. Fluff talk-ul poti sa il faci si cand esti singur.

4. Daca sti ca esti acel tip de persoana care si-a luat cosmote ca sa vorbeasca 8 ore pe zi cu iubitul/iubita, atunci STAI IN CUSCA in care te-a aruncat relatia si nu iesi ca iesi degeaba. Deobicei  conversatiile astea de cacat vor degenera la urmatorul semnal „Hey, ce s-a auzit acolo? E un ras de fata ?!” Si tu sari peste toate meciurile de biliard si stai intr-un colt sa ii explici la proasta/prost. Te duci acasa si iara va sunati pana la 12 noaptea pana cand vi se termina bateria. Ti-am zis ca ai iesit degeaba, dar nu ma crezi !

16 gânduri despre “Cum sa nu fi om de cacat: Telefoanele.

  1. Cred ca te puteai exprima mai evilvanesc pe subiectul asta.
    1. sterg numarul instantaneu
    1.1 imi rezolv singura problema si cand ne vedem fata in fata il/o fac de cacat
    2. strig suficient de tare incat si interlocutorul sau auda: „inchide in pula mea telefonu ala”
    3. il/o las cu telefonul, ma ridic si plec
    4. celor ce fac parte din categoria asta le-as indesa telefonul pe gat, mai ales la faze de genul: „inchide tu… ba nu tu… eu te iubesc mai mult.. ba nu eu..” Aaaaa!!!!

  2. Eu m-is mai nesimtita si ma incadrez in unele din categoriile expuse, dar niciodata cu un prieten.
    Daca e vorba despre o cunostiinta, fost coleg de clasa 1 :)) , vecina, bla, bla, si iesim la cafea eu fac caterinca din asta nesimtita cu telefonul:)) Cand vad ca o ia pe aratura si ceva nu imi convine din discutie incep sa fac mistouri, ma plictisesc, ii tai vorba, ma uit pe pereti:)) E urat din partea mea, dar unele persoane merita. O sun pe bunicamea sa o intreb ce gateste :)), e un fel de a-i spune celui cu care stau la masa:” du-te dracu! nu ma intereseaza porcaria ta de viata!”, mai ales daca mai si are probleme si incepe sa mi se vaite desi ma cunoscut acu 2 saptamani, bas ma apuca dracii si incep sa fac faze de astea.
    La chestia cu iubitul, fac astia mai tineri pana in 20 de ani:)) totusi daca e ceva, raspunzi pentru maxim 5 minute si destul, ca majoritatea celor indragostiti sunt gelosi totusi.
    Cand imi schimb nr de tel, nu il dau la nimeni:)), sun eu doar atunci cand am neaparata nevoie si ma tin de capul omului pana cedeaza si ma ajuta. Il dau doar la prieteni pentru care sunt tot timpul disponibila sa raspund. Atat.
    In legatura cu chestia ca nimeni nu raspunde la telefon atunci cand ai nevoie, la mine nesimtirea merge pana in panzele albe. Adica scot tel din buzunar, ma uit la nr, am impresia vaga cum ca numarul cunoscut:)) pana ma prind al cui este, deja imi inchide, iar apoi dupa ce suna a doua oara, fac afata aia:” acuma suna si p*** asta!!” . Pentru prieteni raspund tot timpul.
    Alteori stau la tel , vbesc prin „aha, okay, ceau, aha, aha … aha, da, da, nu, okay!” si nici nu sunt atenta la ce vbesc pentru ca mananc, stau pe net si ma mai uit si pe geam din cand in cand, iar dupa o ora de conversatie aproape ca prostul de la capatul firului a vbit degeaba :)) de fapt chiar a vbit degeaba! Apoi cand e cineva pe care nul sufar sa ma sune pentru ca vbeste ca o moara stricata, in prima faza conversez, dar imediat ma plictisesc si incep sa ii ingan la telefon :)).
    Si ca sa intelegeti de unde mi se trage nesimtirea cu vorbitul la telefon urat si in cele mai nasoale momente , este ca am lucrat ca dispecerat un an jumate , si mi s-a intamplat o data ca am stat 7 ore intr-una cu telefonul la ureche si am vbit intr-una , era si duminica si majoritatea clientilor aveau chef de scandal . sincera sa fiu, sunt satula sa vb la telefoane pana peste cap si cei de care fac misto la telefon chiar o merita. o conversatie inutila de genul: ce ai mai facut, ce ai mancat, ce ai f**ut? nu trebuie sa tina mai mult de 5 minute ca ma apuca nesimtirea :))
    Si sa nu uit de vorbitul la telefon cu rudele lu bunica, lu georgica cumnatu lu soacra lu masa si ceva de genu … poate si voi aveti chestii de astea in familie, De exemplu de mine se tot ruga bunicamea sa sun pana in fundul muntilor parang sa vb cu verisoara primara a lu mamamea despre care nici nu stiu cum o cheama si cu ce se ocupa:)) urasc chestiile astea. pentru ce dracu sa vb la telefon pentru ca din pdv meu relatiile de familie,prietenie nu prea se tin asa prin telefon … poate doar pentru scurt timp. Nu , frate mai bine te sun 5 minute si iti zic sa iesim sa mancam, sa bem o cafa, sau sa te anunt ca iti fac o vizita si ca nu ma intereseaza ce si cum ai prin casa si ca tie sparta bateria de la chiuveta de la bucatarie si ca scama numarul 300 de pe covor nu e la locul ei , ca eu vin sa stau de vorba si sa te vad pe tine nu ma intereseaza casa ta, o poti tine cu un rahat in mijloc sau te poti crede prometeu cu focu in mijlocul bucatariei si grataru deasupra ca fix nu e problema mea! :))

    1. Vai Rebeca :)) Ai scris mai mult decat am scris eu in articol :))

      E bine de stiut motivatiile pt care adopti asemenea comportamente in ceea ce priveste telefonul. Desi daca nu iti convine de o persoana nu mai iesi cu ea de la bun inceput, corect? 😀

      „din pdv meu relatiile de familie,prietenie nu prea se tin asa prin telefon … ” –-> Foarte corect ! Eu sunt de aceeasi parere, niciun fel de relatie nu trebuie tinuta pe messenger, telefon sau alt mijloc de comunicare. Telefonul trebuie sa serveasca pt a stabili intalnirile si a ne organiza, nu pt a tine drame si certuri facand profit celor de la Orange/Vodafone/Cosmote.

      1. pai daca este cineva pe care nu l-am mai vazut de mult timp , si eu imi amintesc de el ca fiind okay si la cafea isi da aere si face figuri incep sa fac misto ca ma nerveaza :))

    1. Ah, dar mie îmi place cel mai mult când se întâmplă asta. Doar de-al dracu aș sta cu telefonul în mână și i-aș răspunde sec, și pe urmă închid.

      Sau atunci când sună cu număr privat, că na, fac și ei glume bune. Îi ador.

      1. pai imi place si mie, dar ideea este ca erau doar beepuri, din alea scurte, si nici nu puteam inchide telefonul ca sa nu mai aud idiotii cum suna pentru ca asteptam sa ma sune alta lume si trebuia sa il tin deschis, pur si simplu m-a calcat pe nervi, aproximativ 100 de apeluri de dimineata si inca un set de 100 seara. jigodii curate, al dracu daca s-ar gandi ca intr-adevar deranjeaza… cu aia care suna si fac glume, eu le raspund si pun telefonul pe birou si ii las sa se certe singuri cat au ei chef, intr-un final refuza sa mai sune pentru ca nu ii baga nimeni in seama.

Lasă un răspuns

