Din cantitate se alege calitatea.

Complet de acord cu aceasta zicala sub o forma pur teoretica, am ajuns ieri la concluzia ca este pe cat de adevarata, pe atat de aplicabila. Fara sa generalizez si sa dau exemple din 15.000 de situatii, ma voi rezuma la exemplul personal.

Cati dintre voi nu au vrut sa iasa undeva, sa faca ceva, sa fie activi? Si cati dintre voi care au inceput sa isi invite prietenii, cunostiintele sau amicii s-au lovit de refuzuri mascate de scuze cretine. „Nu pot ca n-am bani.” Pai nu iti trebuie  bani. „Da stiu … dar oricum nu pot ca trebuie sa merg sa platesc curentul.” Ii chemi sambata, iti baga o nunta pe gat. Indiferent de invitatie, ei vor sa para ocupati ca sa nu vina, cand defapt ei STAU ACASA !!! Le e lene sa-si miste curul, le e teama sa incerce ceva nou. Ei inteleg prin distractie si iesit doar TERASE si DISCOTECI.

Acestia, doamnelor si domnilor, sunt MUPPETS-ii, acele persoane limitate si spalate la creier, a caror creativitate le-a murit din momentul in care au decis ca televizorul, trendul si revistele sunt modelul pe care trebuie sa-l urmeze. Ei nu stiu sa se mai distreze decat asa cum spune mtv-ul, trendul si ceilalti muppetsi. Anyway, desi initial s-a vrut un articol despre oamenii de cacat – care stau in casa atunci cand sunt chemati sa participe undeva, sa fie activi, SA IASA – am decis sa il transform intr-unul mai consturctiv.

Asadar mi-am spus ca e o ocazie buna sa fac o iesire in natura – pe Chei – atat cat mai e cald si frumos. Si evident incepi sa il suni pe X, Y si Z care iti sunt mai apropiati. Scuze cretine ; lenea din ei vorbeste inainte ca ei sa insire niste motive mincinoase. Pe unul nu il lasa prietena (!!!) , un alt sclav printre atati multi altii. Alta prefera sa stea cu curul ala lipit de scaunul de la birou, cu ochii in acelasi monitor la care se hlizeste zi de zi. Unii chiar nu pot. Altii nu raspund, evident. Toata treaba devine promovare si ajung sa fac anunturi.

Si happy-ending-ul din toata povestea asta este ca nu m-am lasat deznadajduit de primii oamenii de cacat care au preferat sa zaca in casa. Daca preferam sa arunc vina pe ei si sa imi bag picioarele, nu faceam decat sa stau si eu in casa si deveneam unul ca ei. In schimb am preferat sa perseverez si sa caut pe cei care intradevar isi doresc sa iasa. Si din masa mare de putori ordinare, am reusit sa dau de oameni activi, sa strang de o gaşca si sa facem o iesire superba in mijlocul naturii pe Cheile Garlistei.

40 de gânduri despre “Din cantitate se alege calitatea.

  1. Can I join the club? Ma lovesc de chestia asta zilnic,asa ca am hotarat sa nu mai sun pe nimeni si am invatat sa ies singura peste tot. Suntem (99%) o natie de soareci de birou sau laptopari cum imi place mie sa zic. Foarte naspa!!!

    1. ideea e sa cauti acel mic procent activ, sa nu te resemnezi pt ca in final devii ca ei. cand incepi sa iesi, sa ai activitate zi de zi, vei atrage pe altii la randul tau care cauta oameni activi 😉

      1. in sfarsit un articol ce pune punctu pe „I” … bine man … pacat ca sunt asa departe de voi … dar lasa k e timp … 😀

    1. Zuzule, gandeste-te asa: El ii spune ei, draga vrei sa iesim in AVENTURA PE CHEILE GARLISTEI? si ea spune: nu, vreau sa stam acasa impreuna.

      de ce? pt ca ea e o vaca asociala si el un sclav notoriu caren nu misca fara acordul ei.

      sunt genurile de cupluri „facem totul impreuna” adica nimic, doar se sta acasa.

      intelegi? 😛

    1. Cunosc genul asta de trolling cu citate luate pe rand la care se da replica 😉 Asadar eu iau unul si bun si sper ca ti-e suficient:

      „Dar ce tragedie faci pe tema sedentarismului !” -> Perspectiva difera in functie de care parte a pulii esti. Si dupa cum observ ca ti-a atins o coarda sensibila articolul meu, cred ca esti pe partea gresita. 😛

    1. Acum am inteles. Iti place sa stai in casa si sa citesti. Un vocabular atat de dezvoltat nu se poate forma decat de-a lungul unei perioade lungi de STAT in casa si citit. De aici si „alianta” cu sedentarii.

      Ok, daca ma rogi frumos iti promit de fata cu toti cititorii ca iti raspund la fiecare intrebare in parte. Si pertinent. Si fara limbaj licentios. 😀

  2. Razvan , omul aici are un punct: nu poti sa-i numesti prieteni pe oamenii pe care i-ai facut de cacat si cu care oricum nu prea sunteti pe aceeasi lungime de unda, astia-s doar cunoscuti.Poti numi prieteni (poate) pe aia cu care ai reusit sa iesi totusi. 😉

  3. @Cuvinte alese: daca dai CTRL + F si cauti „prieten”, nu vei gasi un singur cuvant in articolul de mai sus. Asta, bineinteles e interpretarea lui Esqvilin.

    @Filozoful ofticat: Hai sa-ti raspund la intrebarea cu muntele ca ma tot rogi de 2 doua zile. Defapt o sa primesti un raspuns 2 in 1. Si fac abstractie de comentariile tale instigatoare si atacurile pe care, dupa cum observi, nu le iau in seama. Dupa sa te potolesti ca te matur de pe blog.

    === RASPUNS PT MUPPET ===

    Sa presupunem IPOTETIC ca esti una din cunostiintele mele.(o situatie mai SF ca Avatar-ul, intrucat nu ma incurc cu oamenii care nu ies niciodata din casa). Buun.

    Si eu te chem la munte. Iti zic simplu

    – Ba Muppet, hai mergem pe Semenic. Uite vreau sa-l chem si pe X,Y si Z.

    Si tu ma intrebi:

    – Ce rost are sa mergeti pe munte.

    Si eu ca sa te conving in naivitatea mea iti insir argumente de parca tot in interesul meu ar fi sa iesi din casa aia:

    – Uite ba Esqvilin, e frumos afara, e aer curat, esti deasupra norilor, ecoul nesfarsit al vocii tale iti va da o satisfatie unica, insasi peisajul te face sa iesi din monotonul vietii de oras. Si in plus, iesirile in natura iti dezvolta creativitatea.

    Si ce faci tu? Incepi sa imi ti, in pula mea, jumatate de ora seminar despre legatura dintre creativitate si munte sau natura. Te-am chemat pe munte, vi !? Si tu o lalai in continuare. In cazul asta, iti zic pe fata ca esti om de cacat si te trimit sa stai in pestera de unde ai iesit si sa-ti duci viata de troll fara prieteni in continuare si sa-ti cauti tovarasii pe blogurile la care lasi comenturi instigatoare. Si uite asa sti care anume sunt oamenii de cacat. 😉 Prietenii sunt aia 5 de la o mana a lui Cuvinte Alese si nicidecum oamenii de cacat pe care ii ai degeaba in jurul tau.

    Oamenii de calitate STIU ca orice iesire din monotonie, insasi natura este un factor pentru dezvoltarea creativitatii. A … Stai ! Sti ce e aia creativitate? Sti la ce serveste? Robotii nu cred ca stiu, iar tu esti un robot. Te-am observat cum continui sa selectezi mereu paragrafe si sa raspunzi la ele. Faci asta, odata si inca odata si inca odata pt ca asa ai fost programat sa o faci. Sa sti ca acele cuvinte frumoase si bogate pe care le folosesti tu, nu iti mascheaza logica robotica cu care incerci tu sa (contra)argumentezi niste idei care sunt de la sine intelese.

    Nu dau doi bani pe insultele tale. Doar atata iti spun: esti un MUPPET. De ce? MUPPET-ul obisnuieste sa comenteze acolo unde OAMENII chiar fac ceva. MUPPET-ul se uita si asteapta ocazia sa atace la cea mai mica greseala a celui de langa el. Facand asta si aratandu-i aproapelui ca e imperfect, il face sa uite propriile sale defecte. MUPPET-ul e invidios pentru cand nu poate fi ca oamenii de succes. Si nu incearca sa fie, e mai usor sa arunci cu noroi. (Si asta ai facut de cand ai lasat primul comment)

    Draga MUPPET-ule, ti-am scris cat sa te autosatisfaci o luna de zile, si sper ca iti ajunge pentru ca m-am saturat sa pierd timp cu oameni de cacat. Dreptul la replica nu ti l-am luat, dar daca mai vrei sa postezi (chiar si sa ma injuri) scoateti linkul de la site. Nu de alta dar nu mai vreau sa-ti vad fatza aia de Twilight.

    O zi buna 😀

  4. „Razvan
    September 21st, 2010 on 4:43 PM
    Mi-am dat seama ca preferi forumul de cand ti-am vazut stilul de a comenta propozitiile pe rand.

    Cateodata e bine sa vezi si intregul”

    Iar te razboiesti cu „forumistii”(traduc:cei cu idei divergente)…ce mai stai,da-i ip ban!
    Egocentrismul poate fi o calitate in anumite cazuri,dar de cele mai multe ori este un defect…

  5. Doamneee…. uite ce pierd eu daca sunt bolnava. Probabil m-or fi ajuns blestemele. 😉
    Mai Esqvilin ce cauti tu defapt pe niste bloguri care nu impartasesc aceeasi viziune cu tine? Acum pe bune, cam cat de rau sa te plictisesti? Cam cat de neinteles sa fii tu incat sa insisti pana la absurd pe o idee? Cat???
    Cred ca iti place sa te contrazici numai pentru simplul fapt ca numai asa te asculta si pe tine cineva. Netul e mare fratioare. Nu esti de acord cu ce spunem noi aici, du-teeee!
    De ceva vreme iti urmaresc comentariile pe care le lasi prin blogroll-ul meu si absolut de fiecare data tu esti Gica Contra numai de amorul artei. Defapt nu spui nimic inteligent.
    Sper ca observi ca ma abtin de la a te baga in zona cleidomastoidiana a colului uterin al mamei tale insa nu imi pune rabdarea la incercare.
    Te pupa tata Jean. 😀

    1. eu mi-am dat seama care e faza defapt. e o practica prin blogosfera sa creezi controverse si sa nasti o cascada de commenturi gen „citat” -> reply. asa isi face publicitate si atrage atentia. de aceea i-am scos linkurile de la nume.

      inca astept reply-ul de la el sa ii dau final humiliation !

    1. Gata, l-am bagat pe muppet la arest … in celula cu doi recidivisti 😀 Cu fatza aia de virgina sigur o sa aibe parte de distractie.

      O sa ne fie dor de tine filozofule. Speram sa ramai tot in grota de unde nu vrei sa iesi. Pupici de aici unde bate soarele si lumea chiar traieste.

      Happy Birthay Evilvan, this is my present for you ! 😉

Lasă un răspuns

