Taxatoarele din tramvai !

Atentie ! Urmatorul articol este scris de surioara mea Chubb-Chubb Laury.

Cum sa itzi strici ziua de dimineatza?

Dupa ce ca sunt trecuta cu restantza la un examen la care am luat 10 mai trebuie sa ma trezesc de dimineatza la 8:40 pt a ajunge la faculta ! Ma intalnesc cu prietena mea cea mai buna la locul nostru de intalnire ,  la coltz :)) … Ne intalnim cu nishte moci specifice de dimineatza shi mergem linishtite shi fericite catre statzia de tramvai sau catre „iad” :))) asha cum numesc eu in gluma tramvaiul ! Ajungem la fix ,prindem tramvaiul… Spre uimirea noastra prima calatorie  a fost ok fara nervi scandal etc :)) , dar mai aveam sa ne shi intoarcem ! Ajungem la faculta , radem , glumim ,povestim , ma intalnesc cu profa , situatzia se rezolva shi ieshim din faculta fericite ! 😀 …

Cum ieshim prindem tramvaiul la fix , statzia de tramvai fiind langa faculta ! Ce poate fi mai bine nu ? Babele shi moshii se imbulzeau bineinzteles sa fie primii shi noi am ast sa se omoare totzi shi sa intram linishtite … Urcam , shi imediat ajunge taxatoarea ! Bag mana in geanta dupa portofel sa scot banii shi ii zik la vaca ” Ast putzin sa scot bani !” … La care vaca „Poy tu trebuia sa itzi scotzi banii din prima statzie!” pe un ton de superioritate … Deci :)) ,atata mi’a trebuit , vulcanul era pe cale sa erupa :)) … DECI Eu logik trebuia sa pregatesc banii din prima statzie, defapt nu!Trebuia sa ma nasc cu ei in mana ! Shi ii zik : „Eu pregatesc banii knd vreau eu shi dvs (k sa nu fiu lipsita de respect deshi imi venea sa ii URLU in fatza ) de asta suntetzi angajata sa venitzi sa ast pana cumpar biletele ! ”

Shi bineinzteles,BINEINZTELES! Vitaaaa a mai avut de comentat ! „Cum indrazneshti sa comentezi (deci cum imi perimit eu asta ea avand 100 de ani shi eu 20 :))) ) ,eu sunt platita in functzie de vanzari ! ” …  la care eu ” Poy dk suntetzi platita in functzie de asta atunci statzi shi ast dupa mn pana va dau banii , iar dk nu va convine nu mai imi datzi bilet shi gata ! ” imediat dupa a izbucnit shi pr mea :))) … Cearta ia amploare devenind un SCANDAL :))) …. Ishi permite sa ne faca nesimtzite pe noi , nesimtzita ! la care eu cu pr mea i’am intors complimentul :)) … Indignata vaca k dc nu o respectam k este mai in varsta ! Dk vrea sa fie respectata sa respecte ! Dk sunt mai mik k ea cu 80 de ani nu inseamna k trebuie sa ii suport nervii  shi frustrarea ei k slujba asta este cea mai mare realizare a ei ! In final se crede interesanta shi vrea sa dea replik finala :)) „Vedetzi k va dau jos in tramvai! ” (noi deja platind biletele!) In timp ce am avut o criza de ras ma pun in fatza ei shi ii zik „Hai ! Ia da’ne jos ! ” … Shi ce credetzi k a facut , shi’a bagat coada intre picioare shi s’a dus mai departe ! Vaca !

Shi k totul sa fie perfect ! Inainte sa coboram un mosh,statea in dreptul ushii … Usha se deskide ,el nu coboara , bineinzteles ishi tzinea locul (el coborand 3 statzii mai inkolo ) In spatele lui se face coada , lumea incepe sa comenteze k nu avea pe unde sa coboare … Deci dk ai kef de scandal shi nervi shi vrei sa itzi strici ziua urca’te intramvai 😉 … L’am numit eu bn IAD ! :))

15 gânduri despre “Taxatoarele din tramvai !

  1. mult prea funny … mai ales modul de povestire … si aura de iad … „Poy dk […] shi ast dupa mn ” … uita asa ma distrez eu la munci … Razvane fa un colt pentru aventurile din tramvai a suriorii tale ca vad ca pune multa pasiune in alea 20 de min cat tine drumu :))

  2. laury, daca intr-adevar te-ai enervat cu taxatoarea … ai facut o enorma gresealaaa :)) am patit si eu ceva de genul , doar ca mi-a fost mult prea lene sa imi deschid gura sa port o cearta cu domnia sa. eu am pus la inima expresia : ” nu-mi pasa!” si o utilizez destul de des :)) si imi place ca dupa asta imediat se oftica lumea. asa ca nu pune la suflet si zi si tu ca nu iti pasa

    1. E scris „ca pe mess”,pt ca se vrea a se citi si de catre cei care scriu pe mess…pt.tine,recomand Cioran…sa mai deslusesti din meandrele umanului…

Lasă un răspuns

