Jurnal de calatorie, ziua 3

Busteni

Buna dimineata Busteni ! Trezirea se face la o ora mai suportabila de aceasta data. De data aceasta, micul dejun si cafeaua de dimineata au fost un succes, fara trigoane mumificate si cafele varsate. Cafe Ok, este un mic local in acest South Park romanesc, destul de cochet si de la fereastra caruia poti vedea muntii din Pandora. Mai bine acolo, decat afara unde se facusera 5 grade !!! Incepuse sa mi se faca dor de zilele in care ma plangeam de caldura.

La Pintzy am urcat sa imi imprumute o pereche de adidasi pt ca ai mei erau leoarca de seara trecuta cand a inceput sa le toarne. Deci, unde sta el este un contrast uimitor intre urban si salbatic. Ca sa intelegeti mai bine, imaginati-va un bloc ca intr-un orice cartier romanesc, insa in spatele acestuia imaginati-va o padure imensa de brazi, care urca pana aproape de varful muntelui, acolo unde norii invaluie crestele.

Brasov

Parc Aventura. Luam din nou ocazia, ca in orice film de aventura, si ajungem la Brasov City pe la ora pranzului. Din buz in buz, ajungem la Parc Aventura, destinatia noastra pe ziua de azi. Locul asta este ceva unic, daca nu si in alte parti, cu sigurnata la noi in tara. Este vorba despre un parc, asa cum ii spune si numele. Numai ca in acest parc te plimbi …. din copac in copac. Trasee facute de oameni creativi, obstacole foarte ingenioase, inaltimi, tiroliana, s.a.m.d. De rupt gatul nu prea ai cum pentru ca esti mereu prins cu doua carabine. Insa, va zic eu ca, sentimentul de nesiguranta este mereu prezent cand te aflii la 20 de metrii inaltime doar pe doua cabluri, chiar daca hamul este acolo pt a-ti salva viata.

Traseul Negru. Este cel mai dificil si cel inspaimantator traseu din cele care ti le ofera parcul. Fara a face cateva mai usoare in prealabil, nu ai voie sa te urci pe el. Am tremurat ca gelatina aflat la mama naibii pe doua cabluri de unde vedeai tot Brasovul. Iti foloseste incheieturile la maxim, iar mai rau ca presiunea fizica este cea psihica. Cand am ajuns pe prima platforma, am luat copacul in brate si ma rugam sa fie cat mai curand o tiroliana de iesire. (un cablu pe care coborai cu tiroliana direct  pe pamant, in caz ca vrei sa renunti pe la mijlocul traseului). Deci pe traseul asta mi-a batut inima mai tare ca inainte sa sar cu parasuta.

Panoul de catarat. Ne-am dus apoi la panou. De data asta nu m-am mai catarat. Doar am stat cu hamburgher de la McDonalds si berea in mana si m-am uitat la Pintzy si ceilalti. Ce contrast, nu? 😀 Aveam nevoie de relax dupa traseul negru. Si ca sa treaca mai repede am jucat darts la o tinta aflata acolo.

Busteni


Back at home. Ca deobicei am luat ocazia spre Busteni City. De data asta am prins un fan inrait al fotbalului care asculta la maxim un meci transmis la radio. M-a innebunit de cap si mi-a stors si ultima picatura din bateriile si-asa golite dupa o zi plina. Noroc ca am fost la Pintzy acasa si am fost invitat din nou la cina. Am mancat bine „a la Brasov” cu o pofta nebuna. La altul e intotdeauna mai bun, nu? Am mai discutat cu ai lui si apoi am plecat spre „casa” unde, bineinteles, am gasit cald. Si am apreciat mai mult ca niciodata la frigul pe care l-am tras pe drum.

SHUT DOWN.

9 gânduri despre “Jurnal de calatorie, ziua 3

Lasă un răspuns

