Scurt si concis

Asta vreti toti. Sunt prea multe lucruri de vazut, de facut, de citit. Timpul vostru e prea scurt ca sa il pierdeti citind siruri nesfarsite de cuvinte despre ceva. Mai bine cititi ceva scurt care va sare din ochi la pagina 5 din CanCan. Nu va intereseaza ce e aia inteligenta emotionala, nici macar nu ma mai obosesc sa scriu un articol despre ea. Cautati si citi daca va intereseaza. Daca nu, atunci nu o sa stiti niciodata de ce amana omul mereu, de ce prefera recompensa imediata, ce este empatia s.a.m.d. (si asa mai departe – pt deficienti)

Azi vreau sa ma descarc. Daca nu, desfiintez blogul !



Da, azi mi s-a pus pe pula. De multe lucruri.

Mi s-a pus de atatea bloguri lipsite de personalitate care publica trailere, muzica si ultime noutati din mainstream preluate evident de la alti fraieri ca ei.

Mi s-a pus sa fiu atent cu articolele de pe blog. Ma simt ca o curva cand sunt atent la ce postez si la cuvinte ca sa nu se supere X al carui blog ar intra in conflict cu parerea mea. Va zic de acum, pupati de adio amabilitatile de dragul aparentelor.

Mi s-a pus pe pula de aceleasi apeluri care nu isi gasesc raspunsul de partea cealalta a firului. Daca cei pe care ii caut nu raspund, in schimb sunt sunat cu secret de pizde de 15 ani care vor intalnire sau au chef de misto.

Sunt anxios pt ca am de gand sa mut blogul pe domeniu .ro si voi merge pe teren total nemarcat.

Mi-e ciuda ca mereu ma desparte un tren de persoanele dragi.

Mi-e ciuda ca blogul asta nu e anonim uneori. Mi-e ciuda ca nu am un sac de box ca sa ma descarc in loc sa o fac aici.

Iara mi s-a pus pata pe tag-uri. Postul asta nici macar nu il taghez. De al naibii. Sa moara Gugalul de ciuda impreuna cu toate celelalte motoare de cautare. Fiecare blogger trebuie sa stea cu limba in cur la google caci vizitele depind de el.

Ma cac si in Zelist, fara vreun motiv intemeiat. Si pana la urma ne judecam noi bloggerii intre noi, dupa cifra din zelist. Are 160, e smecher, merita sa ii las comment. Are 7052, e pielea pulii, un parlit, nici nu merita osteneala. Zelistul e tot o eticheta. Pe strada il judeci pe om dupa haine si masina, aici il judeci dupa zelist si zerourile de la vizite. In fond conteaza ce inseamna blogul pt tine si pt cei carora le place ceea ce citesc la tine. Nu pt o statistica data de google sau zelist. Asadar mi s-a pus pe pula de superficialitatea omului. Citit etichete futu-va-n gura !

O sa ma bucur de cei care se vor simti ofensati – chiar in ciuda faptului ca aceste cuvinte nu sunt adresate in mod direct nimanui – pt ca aceia vor fi niste muppetsi limbincuristi care nu au gustat prea des din sinceritate si stramba din nas la prima gura. Aici vi-o torn pe gat.

Mi s-a pus pe pula de toate persoanele alea care vin sa-ti spuna ca ai gresit sau ca asa nu se face. Si care niciodata nu vin sa spuna ca ai facut bine si sa te felicite.

Va place articolul asta, nu ? Daca era despre inteligenta emotionala, cei  culti ar fi ridicat din spranceana „hm, inca un articol despre EQ, nimic nou”, iar cei in cautare de frivolitate ar fi citit doar titlul si ultima propozitie. In schimb aveti un articol scris cu patima. Si mai presus de toate, sincer. Si ati sorbit fiecare cuvant.

A da, si suge pula Esqvilin.


4 gânduri despre “Scurt si concis

  1. Io-s perfect de acord cu ce ai scris. Zelist-ul e o laba trista si aia care inca mai vaneaza trafic si scriu de dragul de a scrie sunt, intr-adevar, niste muppets 😉
    Si dc naiba ai pus link-ul individului?!

  2. Doamneee de cand imi doreams a vad un post ca asta la tine. Ti-am zis ca atitudinea evilvaneasca te prinde?
    In alta ordien de idei:
    1. Termina-te cu stersul blogului ca te pleznesc!
    2. De ce pula mea te doare pe tine de restul blogurilor?! Da-le-n mortii lor. E loc pentru toata lumea.
    3. Nu am folosit niciodata taguri. Mi se par un cacat.
    4. Termina-te cu stersul blogului ca te pleznesc!!!

    1. s-a repetat evilvan destul nu o sa mai insist … dar nu imi permit sa dau in tine … doar eventual te fac la o bulgareala cand te prind prin busteni … si cat despre faza cu ce iti pasa tie de unu si altul … o sa iti dedic ceva mai incolo umpic … 😉 ai sa vezi tu 😛

  3. „atitudine evilvaneasca” :)) tare asta… Dar vad ca s-au strans ceva nervi, nu gluma. In afara de muppet-ul ala, ce naiba te-a enervat atat de tare? Adica, de ce-ti pasa? 😐

    Termina-te cu stersul blogului, ca te plezneste Van! 🙂

Lasă un răspuns

