De ce trag chiulul?

Azi stateam eu asa si citeam cuvinte frumoase scrise pe o caramida care tocmai a trecut prin geamul de la camera mea. Era un „fan” nemultumit ca trag chiulul de pe blog. Probabil un reprezentant al celor multi care m-au avertizat in ultima vreme ca ma fac disparut. Cred ca liderul acestei miscari este insasi Evilvan.

Acum ca am terminat de citit cuvinte frumoase de pe caramida, ma uit prin geamul spart la crucea care arde in fata blocului si ma gandesc ca n-am incotro decat sa va dezvalui motivul absentei mele.

Va prezint noul meu copil:

http://airsoftresita.wordpress.com/

3 gânduri despre “De ce trag chiulul?

Lasă un răspuns

