Ştii ce esti tu?

Media tuturor persoanelor pe care le-ai cunoscut pana in prezent. Unicitatea ta deriva din combinatia fragmentelor de personalitate a celor care au intrat in contact cu tine de cand te-ai nascut si pana acum. Cum esti acum unic, nu vei fi peste 4 saptamani, caci un mediu te poate schimba. Esti in permanenta schimbare.

Cand te nasti, persoana ta este tabula rasa. Mai apoi parintii incep sa scrie pe tabla personalitatii tale, apoi educatoarea, invatatoarea, colegii, profesorii, prietenii, iubita, cercurile sociale in care te invarti s.a.m.d.

Esti fericit, esti amuzant, esti depresiv, esti iubitor, esti repulsiv, esti aventuros, esti temator, esti curios, esti creativ, dar toate astea sunt rezultatul influentelor celorlalti asupra ta. Influente pe termen lung, mediu sau scurt.

Vestea buna este ca zidul personalitatii tale este in continua constructie si cu fiecare persoana noua si situatie noua se mai adauga o caramida. Chiar daca nu iti poti sterge memoria sa alungi o copilarie nefericita, spre exemplu, sau un stil de viata nociv, tu poti construi in directia cea buna, schimband un anturaj care lasa de dorit sau renuntand la anumite obiceiuri proaste dobandinte tot prin influenta unor medii nocive.

Cand cunosc o persoana, pot face un rezumat sumar al persoanelor cu care sta si a vietii pe care o duce. Modul tau de gandire va dezvalui influentele exterioare pe care le-a primit.

12 gânduri despre “Ştii ce esti tu?

  1. Interesant ce zici. Daca stau sa ma gandesc e adevar in proportie de 90% :D. Restu-i caracter totusi, nu ti-l schimba nimeni, te nasti cu el; asa ca unele trasaturi iti sunt pur si simplu scrise-n cod genetic :D. Tot la matematica si ecuatii ajungem…

    1. Am ascultat si oameni care se exprimau cu cuvinte simple si oameni care se balbaiau incurcati in cuvinte. Am trecut peste un aspect atat de nerelevant, ca sa ascult din experienta si ideile lor.

      Da e gresit, dar daca pe tine nu te intereseaza ideea ci cauti cate un „i” lipsa in coada vreunui cuvant atunci imi permit sa spun ca esti o vaca ordinara. Acum STII ce esti tu. :))

      1. fa un efort și instalează un dicționar pentru firefox și atunci scrii și cu diacritice cu tot … eu nu am instalat niciodată tastatura în romana pentru că și în domeniul în care lucrez idea e sa îmi transmit mesajul nu sa scarpin după virgule și liniuțe … bănuiesc ca ai oarecum același scop … dar na când scriu chestii oficiale (nu e cazul aici) îmi place și mie sa fie corect gramatical … asa ca îți recomand acel dicționar … eviți comentarii ca cele de la Mimi … apropo cum naiba se „parazitează blogosfera” … de fapt ce e aia „blogosferă” !? … și în caz ca am greșit ceva nu va obosiți sa ma corectați ca sincer nu ma interesează … și da am lipsit cam 2/3 din totalul orelor de romană din perioada liceului

  2. *Ştii

    Sunt de acord cu tine, eu mă schimb în funcţie de oameni, până reuşesc să îi schimb în funcţie de mine, dar apoi înţeleg că dacă ne schimbăm în funcţie de celălalt pentru a ne apropia, devenim doi străini frustraţi 🙂

    1. Nu citisem comentariul de mai sus, de obicei comentez fără să văd şi alte păreri, pentru a nu mi-o influenţa pe a mea.
      Eu te-am corectat cu bun simţ. De altfel nu tolerez deştepţii care te atenţionează asupra unei greşeli, jignindu-te, crezând că asta îi face mai inteligenţi.

      Poate de dragul meu corectezi 😳

Lasă un răspuns

