Cum sa (nu) te lasi de fumat

Gata m-am lasat de fumat. E a nshpea oara cand ma las „oficial”.

Prima oara (din ultimul sezon) am facut o promisiune Lexei, mai in gluma mai in serios. Mi-am incalcat-o cu cateva tigari, insa am preferat sa pastrez tacerea. Tacerea mieilor.

Dupa am renuntat in fata baietilor de la airsoft. Le-am spus ca nu mai fumez. Si intradevar nu am fumat o zi cu ei, iar in urmatoarea incepusem sa cer tigari. Cand „te lasi” de fumat printre fumatori, defapt te lasi de fumat de la tine, dar nu si de la altii. Te lasi de cumparat tigari practic :D.

Mai apoi, am deschis o sticla de vin. Si nu orice vin. Si am baut-o cu familia, i-am chemat pe toti in bucatarie, am ciocnit. „De azi, m-am lasat de fumat ! ” Si a doua zi pe la aceeasi ora ii zic lu’ taica-miu „Vezi ca iti iau o tigara din pachet.”

Dupa m-am mintit pe mine ca imi iau un pachet de rezerva in caz ca intru in sevraj si CHIAR simt nevoia sa fumez. Si chiar am simtit nevoia … dimineata la cafea, tigara dupa masa de pranz, tigara dupa tigara de dupa masa de pranz, tigara de dupa film,  tigara din timpul convorbirii telefonice si bineinteles tigara de dupa nervi. In 2 zile s-a dus si pachetul de urgenta. Numai urgente n-au fost alea.

Acum in ultimele zile a aflat si Lexa ca mi-am incalcat promisiunea, pe care eu oricum nu o luasem in serios (la fel ca ea) A fost dezamagita si eu am fost magar, pt ca am facut si misto pe tema asta. Oricum mi-a dat de gandit si indiferent daca a fost sau nu santaj emotional, a functionat dovada fiind acest articol despre prima mea zi in care nu am fumat si care va fi urmata de altele in care nu voi fuma dar voi face alte chestii 😀

Baietii de la airsoft

In primul rand am pus baietii de la airsoft sa ma execute daca ma prind cu tigara. Si nu sunt putini. Dupa m-am gandit ca m-am saturat sa dau banii pe moarte. In al 3-lea rand nu am nevoie de tigari ca sa imi maschez sentimentul de inferioritate in anumite situatii. O persoana care are incredere in ea, nu are nevoie de tigari ca sa ii dea un boost de incredere si „coolness”. Punct. Si mai apoi ca solutie practica m-am gandit ca de fiecare data cand imi vine pofta aia de tigara sa fac 10 flotari. Si sper ca aceasta pofta sa nu vina cand sunt in tramvai. 😀

 

 

7 gânduri despre “Cum sa (nu) te lasi de fumat

Lasă un răspuns

