Jurnal de nefumator, episodul 1

no smoking

Ieri n-am fumat deloc si azi deja simt ca ma ia cu calduri. Ori mi-am ales eu perioada gresita sa ma las de fumat si s-au gasit toti inaptii si toate proastele sa ma enerveze, ori e ceva subiectiv si sunt nervos din cauza lipsei de nicotina.

Azi am fost butoi cu pulbere si a trebuit sa plec in graba la sala ca sa ma descarc. N-am fost niciodata asa devreme la sala.

Deseara va fi bal mascat de holloween si ma tem foarte tare pt decizia mea. Cantecul de sirena al alcoolului te va indemna sa incerci o tigara si sa simti sfaraitul acela de tutun in timp ce varful se face incandescent ca apusul soarelui si … am luat-o pe aratura iara :)).

Sper sa trec cu bine seara asta. 😀

15 gânduri despre “Jurnal de nefumator, episodul 1

Lasă un răspuns

