Seriale pe blog

Uitandu-ma prin arhiva am realizat ca am tendita, asemenea celorlaltor bloggeri, sa grupez articolele in „sezoane”, mai ales cand dezbat acelasi subiect.  M-am gandit la o retrospectiva a „serialelor” de pe Things Worth Mentioning. Asadar, avem:


O scurta si neincheiata serie despre lucruri aleatorii si cretine, care te fac sa spui persoanei in cauza „Trezeste-te ba la realitate !!!”

Get real, episode one

Get real, episode two

Get real, episode three

 

 

O alta scurta si necontinuata serie de articole motivationale. Din daily a devenit your monthly motivation si daca nu voi incepe cat de curand sa scriu, se va transforma in „your once a year motivation”

Your daily motivation.

Your daily motivation

Your daily motivation

 

O serie cap-coada despre aventurile mele la Brasov, organizata pe zile.

Jurnal de calatorie, ziua 1.

Jurnal de calatorie, ziua 2.

Jurnal de calatorie, ziua 3

Jurnal de calatorie, ziua 4

Protected: Ziua a 4-a (pentru cei care au cumparat varianta platinum 😛 )


 

O serie care a trezit controverse in perioada respectiva. Nu am idee de ce am incetat sa mai scriu despre asta pt ca au ramas multe de spus 😛

Despre femei, v1

Despre femei, v2

Despre femei, v3

 

 

O campanie antifumat poate convingatoare pentru altii nu si pt mine, cu un sfarsit la fel de tragic. Situatia este ca in filmele acelea al caror sfarsit lasa loc de un nou inceput.

De ce fumam?

Cum sa (nu) te lasi de fumat.

Jurnal de nefumator, episodul 1

Jurnal de nefumator, ultimul episod.

Marul sau tigara.

 

 

Si o alta campanie inversunata impotriva televizorului.

De ce sa NU te uiti la TV: Reclame si Teleshopping.

De ce sa NU te uiti la TV: Stirile.

De ce sa NU te uiti la TV: Superstaruri, MTV si telenovele.

De ce sa NU te uiti la TV: Acum stii !


4 gânduri despre “Seriale pe blog

  1. Eh, uite vezi, eu nu am atatea seriale. Ah, o doleanta: continua seria despre femei. Sunt curioasa cate feministe mai sar de cur in sus de data asta. 😉
    App, de ce nu ma mai vizitezi? 😦

Lasă un răspuns

