Balul bobocilor cu Razvan si Dani

Razvan-si-Dani

Este vorba de cei doi prezentatori de la Antena 1 care au fost invitati  in orasul nostru sa prezinte balul bobocilor organizat de facultate.

Ca sa clarficam din start un lucru, cei doi au venit cu fitze si băşini de Bucuresti. Au avut impresia ca viziteaza un trib de băştinaşi, niste inapoiati din epoca de bronz, probabil de acolo si aerele de superioritate cu care priveau in jur: „Eu Dani, tu Tarzan?”.” Pe scena au fost doi obositi.” imi spune un altul care ar fi considerat ca era suficient ca un tanar student sa gazduiasca balul. Nu isi are rostul sa chemi doi fitzosi cu impresii de la Bucuresti si sa platesti cateva mii de euro … ca sa ce? Sa vina una din putinele fane la final de show sa iti ceara o poza cu tine si sa-i zici  „Vai, sunt prea obosit pentru poze, eu, vedeta de mine. Vino mai tarziu.”

In al doilea rand m-am vindecat de frenezia „e bal, hai la bal !!!” De mult timp. A fost funny in liceu si primii ani de facultate, pentru ca participau cunoscuti si ne stiam toti intre noi. Generatiile trec si nu ramane de vazut decat alti tineri, necunoscuti si de care nu iti pasa, care concureaza pe aceleasi probe lipsite de imaginatie, folosite ani la rand. E suficient sa spun de proba de dans pe melodii care se schimba la 30 de secunde si 15 generatii vor spune ca asa a fost la balul bobocilor.

Eu le-am explicat motivatiile mele de la inceput celor care m-au invitat la bal. Platesti 10 lei balul care se tine la Casa de Cultura, unde se intampla exact ce am spus mai devreme si mai apoi astepti sa te duci la disco (caci asta asteapta cu totii) unde porcu cu ceafa groasa isi pune burta in cale si iti cere 5 lei de intrare pe motiv ca biletul era valabil pana la ora 10, nu 11 la cat s-a terminat balul. Felicitari ! Tocmai ai platit 10 lei ca sa vezi doi băşinosi de Bucuresti prezentand aceleasi probe din fiecare an si 5 lei ca sa il faci pe lake-ul de la intrare cu bani de etnobotanice. Odata intrat in disco descoperi ca atmosfera e de cacat si ca majoritatea s-au dus la alta discoteca invatati minte de anul trecut ca „daca tot mai platesc discoteca, macar ma duc undeva ca lumea.”

 

6 gânduri despre “Balul bobocilor cu Razvan si Dani

  1. :)) ba….ce sa zic..:)) ai dreptate:)) eu nici nu stiam sigur care din e razvan si care e dani .. poate ca pt unii sunt mari vedete..am si fost atentionat „waaaai nu stii care e razvan si dani?!?!?!waaaai” ….ma scuzi am sa ma duc sa-mi bag o coada de matura in fund de suparare ca nu stiu cine e razvan si dani…eee si dani are un metru s-o bricheta:)) nu e gigantu care „apare pe podiumuri prezentand blugi cu bratele lui foarte lucrate” citate din nush ce revista ca nu-mi aduc aminte..si la urma urmei….au venit si ei la discoteca…ca dor RESITENI normali…ca doar tine de cliseu nu? fetele vin la disco sa defileze, baietii vin sa agate „defilatoarele” 🙂 asa ca…dupa ce s-au facut torpile dani s-a tirat( nu sunt rau sa zic ca cine stie unde s-a dus dar probabil va imaginati ca vedeta nu s-a dus sa faca nani) si razvan (cred ca nu ii confund intre ei) a agatat o blonda p-acolo si …a facut…”a scos din piatra apa” ca sa fiu mai retinut:P asa ca…mondeni de bucuresti… sunt prea importanti pentru „astia din provincie”….

  2. Pai inseamna ca tu ai uitat balul bobocilor din anu I …. unde era trupa de salahori de la MK …. alea au fost amintiri :)) … sper ca nu ma dai acuma ca am basini de bucuresti ca te dau afara din clanu salahorilor …
    Cu stima,
    Salahor 2 :))

  3. consider ca balu a fost prost organizat, prea lungi pauzele dintre scene mai ales la inceput introducerea, boboci erau prea speriati nu au facut cine stie ce show, muzica populara a fost prea multa si cred ca nu era nevoie de ea la bal, Razvan si Dani sau descurcat destul de bine au incercat sa faca atmosfera acum glumele care au prins si care nu depinde de om uni le considera fite alti umor un pic mai intepator, faza cu bilet la ‘after party’ cum zic ei am patit-o ani anteriori la fel motiv ora10-11, si anu asta am preferat alta discoteca pe acelasi motiv – “daca tot mai platesc discoteca, macar ma duc undeva ca lumea.”

Lasă un răspuns

