20.000

20.000 de vizite. Ce este atat de special in anumite cifre fixe? Anul 2000, prima zi a anului, 100 de posturi, 1 an de la infiintarea blogului s.a.m.d. Probabil sunt niste repere care ne determina sa facem o retrospectiva a ceea ce am realizat pana acum si sa determinam cursul evenimentelor de la reperul x mai departe. Probabil sunt niste etaloane privite subiectiv de fiecare in parte. Am avut o tentativa sa scriu ceva asemanator cand am ajuns la 100 de articole dar nu mi s-a parut relevant.


In schimb consider mai important numarul de vizite pe care le-a primit acest blog. Caci si acum tin minte ziua in care ma uitam in statistici si ma bucuram de un numar de cateva sute care isi aruncau ochii peste ce scriam si ma gandeam ce va fi in viitor. Ce voi scrie, cine imi va vizita blogul si de ce?

Ajuns la aceasta piatra de hotar (total simbolica pentru mine, pentru altii nu inseamna nimic) am fost determinat sa ma uit inapoi la origini. Sa vad cum am inceput, ce scriam si ce reactii trezeam. Intr-o oarecare masura nu m-am abatut prea mult de la calea urmata, ceea ce ma multumeste. In schimb ceea ce ma ingrijoreaza este numarul crescand al articolelor superficiale care isi fac loc printre rarele articole cu adevarat importante. Oare reflecta superficialitatea din ultimul timp a autorului sau dorinta superficiala a cititorilor?

 

12 gânduri despre “20.000

  1. eh vezi și tu ce fel ce vizite sunt … IP-uri unice și din alea … dacă te interesează statistici trebuie sa mergi mai adânc de o simpla cifra 🙂

  2. „Oare reflecta superficialitatea din ultimul timp a autorului sau dorinta superficiala a cititorilor?”

    Cred ca te-ai convins ca am avut dreptate cand ti-am scris pe undeva la inceputuri ca cei ce se aseamana,se aduna.
    Daca nu-ti mai pastrezi nucleul „dur” de vizitatori se intampla in principal din doua cauze:ori nu mai transmiti nimic nou,ori inseli unele asteptari…nu e de lepadat nici varianta ca unora „le-a mai trecut entuziasmul”!
    Cat despre IP-uri,total nerelevant;se stie ca RDS-ul le aloca dinamic.

    1. adevăr grăiești cu IP-urile când e vorba de RDS … dar pana la urmă de ce se și bucura Răzvan de astea 20.000 de vizite … nu e mai relevant la un blog sa te urmărească 10 oameni cu care ai ce discuta decât sa te urmărească x oameni care nici nu știu ce citesc ? … pană la urmă Răzvane pentru cine scrii tu aici ? … pentru că dacă te pui sa scrii pentru mai multe vizualizări nu scrii deloc bine 🙂

      1. Da, stiu ce zici. Pentru vizitatori multi trebuie chestii generice si superficiale gen „poza zilei” sau „top 10 curiozitati”. De citit nu se prea inghesuie multa lume si tocmai de aceea sunt putin suparat pe mine ca m-am rezumat si eu la anumite articole superficiale.

        Eu am plecat initial de la ideea ca scriu pt mine si pentru cei care gandesc ca mine. Vezi descrierea blogului. (DESPRE BLOG)

  3. Incep prin a te felicita cat mai calduros cu putinta si a-ti ura cat mai multi ani inainte :D. Probabil cel mai important lucru intr-un astfel de moment este satisfactia realizarii tale, sentimentul ca oricat de neinsemnat ai fi tu in societate, influentand o minte sau dandu-i unuia un moment de inspiratie, totusi ai lasat ceva in urma. Asta-i satisfactia cea mai mare in aceasta bransa. Poate ca o iau prea in serios, poate ca altii o iau prea in joaca. Oricum nu-mi pasa. Felicitari, inc-o data!

Lasă un răspuns

