Mesaj cifrat

Un taran care nu stia sa scrie ii trimite o scrisoare nevestesii in care erau numai desene. (creatie proprie in paint :D) Stiti care era mesajul? Dati-va cu parerea !

 

Floareo,

Ai grija de copii sa nu cada in fantana, ca te ard, tu-tzi soarele ma-tii !

Petre.

23 de gânduri despre “Mesaj cifrat

  1. Cand sunt cu tine fumeieee…esti rece ca o fantana..cand iti dau o floare, arzi ca focul, cand te vad ziua…prefer sa ma uit direct in soare..ca esti urata de ma sperii de moarte si ajung in pamant :))) drac eu asta am dedus

  2. Sotia mea iubita, mai tii minte ce tineri eram cand ne-am cunoscut? Prima intalnire a noastra a fost langa fantana aceea racoritoare, de la marginea satului… Atunci ti-am oferit prima floare! Ne-a prins intunericul la povesti si am facut un foc, nu ne-a fost de prea mare ajutor, dar macar ne-am putut incalzi mainile. Timpul a trecut de atunci asa de repede ca soarele de cer si asa a fost si viata noastra.. Si uite acum, chiar daca suntem in varsta, tu esti tot langa mine, ca in prima zi. Iti multumesc!

  3. femeie! pune copiii sa scoata apa din fintana si sa ude florile ca daca nu foc mananci fut’u’ti soarele matii, ca doar nu-i piatra de moara!

  4. Femeie….m-am intalnit cu 2 copii care te cunosc..si miau spus ca esti o scorpie!!!…mi-au oferit o floare dak te arunc in fantana…sau dak iti dau foc. Eu le-am spus ca te las sa mori de batranetze..ca si asa esti in pragul putrefactiei:))…te faci una cu pamantu:))

  5. Intr-o seara cu luna plina El ii ofera Ei, o floare @};- Ea e neatenta si o scapa in fantana 😮 (din cauza emotiilor, bineinteles) ..dar, El fiind cavaler (si mai tampitel) sare sa o scoata %%- (din fericire mai si iese, dar cu ajutorul pompieriilor) ..a doua noapte (dupa nefericita, dar si fericta intamplare) o pertec impreuna la lumina unui foc de tabara, avandu-se doar unul pe altul :X ..pentru ultima data!! Deoarece cu o zi inainte, El a fost internat la…..reanimare, unde l-a vizitat bunicuta care l-a anuntat ca va fi dezmostenit daca nu o sa renunte la Ea. Iar El i-a scris Ei o scrisoare lunga si trista, prin care incerca sa isi explice comportamentul si de ce a ales sa ramana cu….soarele.

  6. Marie, ai grija, lasa florile ia copii de acolo ca pica in fantana, nu te mai juca cu focul soarele matii de femeie ca iau piatra cand vin acasa si iti sparg capul =)) ceva de genu era parca 😉

  7. FLOAREA mea COPIIsunt legati de FANTANA ca sa nu fuga niciunde, le-am facut FOC sa se incalzeasca peste noapte pana-i gasesti, eu m-am dus la SOARE sa ma bronzez ca am auzit ca air vine SOACRA pe acas’.
    iubitul tau rus Bolovnic Petrosca 🙂

Lasă un răspuns

