Facebook

E peste tot. Ai si tu cont. Are si vecina ta. Are si tatal vecinei tale. Medicul de familie. Administratorul de bloc. Fostul tau profesor de religie din liceu.


Este locul unde intalnesti toti oamenii cu care ai avut de-a face de-a lungul vietii tale. Iti intalnesti fosti colegi de generala, plecati prin tari straine, persoane de mult uitate, prieteni din copilarie. Un simplu nume face legatura dintre tine si persoana cealalta.

Facebook-ul devine o a doua realitate sociala. De la cele mai mici bloguri pana la cele mai mari firme, au o pagina oficiala de facebook. Il gasesti pe Ion Iliescu, pe Smiley sau pe vecinu care asculta manele din scara alaturata. Sunt toti aici.

Se extinde cu o viteza exponentiala in Romania, un teritoriu inca necucerit in totalitate de acest site de socializare. In SUA sau Marea Britanie, acest fenomen domina viata multora si naste semne de ingrijorare. Una din reactiile fata de acest fenomen este urmatorul filmulet, o capodopera as putea spune: „You need to get off facebook”.

Departe de aceasta latura ingrijoratoare, facebook-ul te ajuta foarte mult sa-ti promovezi campaniile, site-ul sau firma. Eu l-am gasit util si dupa cum puteti vedea in articolul precedent, cei mai multi vizitatori vin de pe facebook. Atat timp cat nu exista excese si cat nu confundam viata sociala reala cu cea de pe facebook, va depinde numai de noi daca facebook-ul reprezinta un demon sau o masinarie de manipulare in masa sau doar un simplu site de socializare.

12 gânduri despre “Facebook

  1. Da, până să fie feisbuc era haifaiv. Acelaşi căcat… Sunt oameni ce stau 10-12 ore logaţi. Într-adevăr, genial clipul! Nimeni n-are 345 de prieteni… poate nici 4! 😀 Dar nu acuz pe nimeni… Unii cu feisbuc, alţii cu bloguri, aproape toţi cu YMess, ideea e exact cum ai spus-o! Depinde cum privim noi aceste reţele de peudo-socializare.

  2. fain textul si melodia si baiatul e simpatic, dar nu imi place gestul de final cand arunca ultima foaie :))
    mi-am inchis contul de haifaiv si feisbuc de mult, nu datorita socializarii , ci am inceput sa ma joc foarte mult. apoi mi-am inchis si contul de farmerama:)) si doomlord( acolo avea 7 conturi):)). faceam ce faceam, ma puneam la pc si ma jucam, iar daca mai aveam momente de plictiseala din cand in cand, faceam un biliard pe mess 😀

  3. eu nu judec pe nimeni dupa pozele de hi5 si facebook si mai nu stiu ce siteuri de socializare. is tzatze care vorbesc si pe mine ma seaca pur si simplu. eu cand ma uit la pozele oamenilor am alte motive nu sa judec pe x si y.
    in general evit sa judec oamenii, in orice ipostaza, in absolut orice situatie. nu e bine sa facem asta. fiecare traieste si isi are un comportament dupa cum doreste.

      1. nu e vorba doar de good thinking, eu fac asta ca asa e felul meu si am invatat ca e bine sa fac asa; in schimb altii nu gandesc in felul acesta despre mine si sunt multi care ma judeca din orice as face.
        m-am ingrasat 10kg si 2 luni nu am iesit deloc afara din casa pt ca atunci cand am iesit toata lumea imi spunea chestia asta in fata , inclusiv prietenii.
        daca ma intalneam cu 20 de persoane intro zi, toti imi ziceau chestia asta. si asa mi sa pus pe suflet si nam mai iesit deloc afara.
        eu stiu cum e sa fiu judacata de aia nu judec pe nimeni si nici nu vreau sa fac asta vreodata.
        miam dat seama ca oamenii sunt si mari nesimtiti pentru ca spun lucrurile cu rautate. o prietena buna de a mea imi tot cerea poze pe mess ca sa vada cum mai arat, dupa ce isi dadea seama ca ma simt jignita o dadea cu var cum ca: iti sta mai bine decat inainte …
        cand iti spune un lucru o persoana e cum e…
        cand spune acelasi lucru 3 persoane, te pune pe ganduri subiectul respectiv, dar deja cand 20 de persoane iti spun aceeasi chestie , iti vine sa i dai pe toti cu capul de pereti.
        uneori mi se pare ca mam trezit intro alta lume unde toti tin neaparat sa fie rautaciosi.

Lasă un răspuns

