Lovit in razboi … de raceala.

Sesiunea de airsoft de la Carei a fost o experienta extraordinara pt toti cei prezenti. Mai multe detalii voi scrie pe blogul clubului. De asemenea, mai multe informatii puteti gasi in presa locala din Carei.

Am ajuns acasa, toate bune si frumoase. Asta pana a 2-a zi  dimineata, cand ma trezesc mai inapt ca niciodata. M-a cuprins o tuse dinaia care iti rupe plamanii in doua de iti da impresia ca iti iese Mos Craciun pe trahee, cu tot cu reni si sanie, plus 2 tone de saci cu cadouri. Clar n-am mai pus gura pe tigara de duminica si va ramane asa si de acum incolo. Din pacate, mereu trebuie sa fie ceva grav care sa te motiveze suficient de puternic ca iei o decizie. Noptile le-am petrecut la 39 de grade celsius, halucinatii incluse, bineinteles halucinatii cu airsoft, soldati si arme :D.

Fiind una din racelile acelea grave pe care nu vrei sa le tratezi cu medicamentele din dulap, m-am dus la medicul de familie. La dracu cu programarea, imi platesc consultatia, numai sa ma duc azi si sa-mi dea tratament. Tratamentul pulii, pt ca era plecat in concediu. Si am facut ce face tot romanul, se duce la farmacista, doctorul de rezerva care nu iti cere bani de consultatie. Dar care iti prescrie ce e mai scump in interesul profitului farmaciei. La fel a facut si vaca aia umflata pe care am rugat-o sa-mi dea ceva pt tuse din plamani si pt febra.  Dintre Paracetamol la 5 lei si Fervex sau eu stiu ce alt produs la 15-20 de lei, ghiciti ce imi „recomanda” ?

Si cand te simti ca in iad, nu mai ai chef sa te duci a 2-a zi dimineata, la ora 9, la dentist. Noroc ca dentista la care ma duc, e femeie de treaba si m-a reprogramat si a inteles situatia mea. Acum nu ramane decat sa-mi traiesc agonia, izolat, in carantina, departe de tot ce inseamna „frig, afara sau rece”, tusind cu bale la gura, transpirat si cu barba crescuta. Cum ne dezumanizeaza boala asta.

6 gânduri despre “Lovit in razboi … de raceala.

Lasă un răspuns

