Despre cadourile date iubitei sau iubitului.

Un gest frumos. Gingas. Atat de duios. Asa-i?

Nu ! Reprezinta mai degraba incapabilitatea partenerului de a-si exprima dragostea, atasamentul si/sau aprecierea fata de iubit/a. „Nu stiu sa o fac sa ma iubeasca, asa ca ii iau o perna in forma de inima care ii ocupa jumate de sufragerie si pt care trebuie sa mute canapeaua in dormitor ca sa ii faca loc. O imbrac in argint sau aur. Sau ii umplu apartamentul de obiecte inutile si decorative. Acum stiu ca ma va iubi si ma va aprecia.”

Asa gandeste muppet-ul. Nu faceti greseala lui ! Pt ca intr-o buna zi, acele bibelouri o vor privi pe fosta prietena cum si-o trage cu noul ei prieten. Va sta cu curul pe perna in forma de inimia primita de Valentine’s day acum doi ani, ca sa poate avea o mai buna pozitie de sex. Statuete, figurine, ingerasi, toti sunt martorii unui show pacatos moderat de fostul tau iubit care le-a primit odata cu zambetul pe buze, dar acuma isi musca buzele sub privirile ei, alta decat tine.

O oaie neinspirata va actiona comform cliseului: ii cumpar cadou ca sa ii arat ca o iubesc. Si se duce la magazin. Si magazinul primeste MARFA din FABRICA ! Fabrica de OBIECTE pt oi neinspirate. In fond sunt obiecte fara suflet si -singur- actul de a darui nu le ofera o valoare emotionala prea mare. Ea se risipeste in timp iar aceste obiecte vor pastra doar ideea de „l-am primit de la el/ea”.

Din pacate muppet-ului ii e mai usor sa dea bani pe un obiect gata facut in FABRICA, in loc sa gandeasca si sa munceasca la un cadou conceput de el. Intotdeauna am apreciat un desen, o scrisoare, o surpriza elaborata in detrimentul unei cani obosite cu zodia mea sau a unui suport de lumanari. Nimeni nu ar dori sa i se mute magazinul de suveniruri la el in camera.

Fiti originali si inventivi. Nu conteaza CE dati. Conteaza CUM dati. In loc ca el/ea sa zica, „L-am primit de la fostu/a, nu mai stiu cand.” cand se uita la o rama de poze, e de preferat ca fostul partener sa-si aminteasca si atunci cu zambetul pe buze „Sa vezi cum s-a intamplat atunci cand am primit cadoul asta ! Si acuma imi vine sa rad/plang/ma minunez”.

Si in al doilea rand nu conteaza obiectul in sine ci conteaza mesajul din acel cadou. Pt ca totul se rezuma la ce vreti sa transmiteti partenerului. Pt mine are o valoare mai mare un biletel mototolit pus cu grija la pastrare, decat o statueta lipsita de viata, uitata pe mobila si plina de praf care priveste cu ochi perversi dormitorul si ceea ce se intampla in el.

E alegerea voastra daca sunteti un provider sau un iubit. Dar atunci cand va duceti cu bratele pline cu ursuleti si inimioare, tineti cont ca intr-o buna zi s-ar putea ca EA/EL sa le vanda, iar cu banii stransi va pleca in vacanta la mare cu noul ei iubit/noua lui iubita.

17 gânduri despre “Despre cadourile date iubitei sau iubitului.

  1. Desi nu pare, ador sa fac cadouri chiar daca imi ia destul de mult pana ma hotarasc ce sa cumpar. De ce imi ia mult? Pai tocmai ai explicat tu mai sus.
    Ador sa si primesc cadouri, insa daca nu imi plac le arunc. de multe ori de fata cu persoana respectvia. 😀
    Decat sa imi iei o porcarie mai bine limiteaza-te la o floare. 😉

      1. Data viitoare se va gandi de 3 ori inainte de a da banii pe o porcarie. Cu alte cuvinte ma gandesc la binele financiar al persoanei respective. Sa nu cheltuie aiurea. Ai observat ca tot ce e oribil e si foarte scump?

      2. Plec cu un gust amar dintr-un magazin de suveniruri si cadouri. Pe langa ca gasesti numai porcarii, asa cum ai zis tu, sunt scumpe ca naiba.

        De banii aia mai bine iesi la o pizza, o ciocolata calda, un film sau o piesa de teatru.

    1. Bineinteles, a face cadouri e ceva frumos, insa multora LE E LENE sa gandeasca si sa faca un efort de a oferi din suflet ceva unic.

      Merg pe ideea „ii iau o cana si ma scap si luna asta”

  2. sunt fraieri de astia care cred ca facand cadou un ceas scump ,cumpara sentimentele cuiva. fac chestia asta pentru ca nu sunt in stare sa cucereasca persoana de langa ei prin felul lor de a fii; si chiar sunt femei si barbati care pun botul. asta tine de caracterul fiecaruia dintre noi. eu cand fac un cadou cuiva, indiferent de suma pe care am cheltuit-o, cadorisesc din drag, pentru ca imi place sa vad bucuria pe chipul acelei persoane. niciodata nu am dat cadou ceva,cuiva ca sa ma placa mai mult, sau sa ma aprecieze mai mult. eu am primit cadouri din astea … stupid! se vedea clar si stiam amandoi ca prin acel cadou eu trebuie sa apreciez mai mult persoana sau chiar sa ma indragostesc de el :)) ceea ce in cazul meu nu se va intampla niciodata. ma pot lipsi de astfel de cadouri si intentii…

Lasă un răspuns

