Get real, episode s*x

In Get real, episode five am discutat despre pseudo-mega-ofertele Orange, despre glumele care te fac sa pari un clovn, despre o alta inutilitate in aceasta tara si anume moneda de 10 de bani si despre mizeria de pe strazile romanesti. Iata inca un episod din aceasta minunata serie.

Indivizii in trening in masinile de lux. Stiti ce e specific acestei tari? Taranii la volanul unui X5. Vezi un mertan, un Porche sau un Audi TT, iar prin parbrizul acestora zaresti dungile de pe bluzele de trening ale consatenilor nostrii. Umflati rasi in cap, cu ceafa groasa sau fata de satean. In Italia m-am dezobisnuit cu greu de reflexul acela de a vedea un bisnitar la volanul unei masini de lux. Imaginea unui om de afaceri, imbracat decent este ceva rar la noi. Suntem cu totii niste sportivi in Romania. Chiar si pe strada. Tara treningurilor.

Nesimtitii cu pliante. Sunt persoanele invizibile pe care deobicei le ignori, care iti dau un pliant si care iti alterneaza plimbarea pe langa cel mai apropiat cos de gunoi. Practic sunt publicitate si apar ca spam-ul. In Timisoara am intalnit o forma mai jegoasa si mai agresiva de publicitate, in care acesti trogloditi iti taie calea. Erau de la o agentie de modeling, daca aflu numele agentiei, voi face un update. Incep sa-ti spuna poezia si iti intind pliantul. Evident singurul lucru pe care il poti face e sa ii iei hartia igienica din mana si sa iti vezi de drum. Surpriza este cand acestia trag inapoi de pliant, refuzand sa ti-l dea in cazul in care nu esti interesat. Intrebarea este: De ce mai vi cu mana intinsa ca ultimul cersetor si imi tai calea, daca ma vezi ca dau sa te ocolesc vazand ca stai acolo ca balega in mijlocul ulitei?

Paranoia se vinde bine. Am gasit la cineva la status o chestie foarte interesanta si oarecum amuzanta. Un magazin online care profita de evenimentele din Japonia si vinde instrumente de masurat radiatiile. Daca va uitati la produse, majoritatea sunt Out of stock sau Sold Out. :))

http://www.anythingradioactive.com/geiger.htm

3 gânduri despre “Get real, episode s*x

  1. pai nesimtitii cu pliante vor sa te convinga razvy, dar nu e vina nimanui ca tu esti greu de convins no :)) si cel mai probabil nici ei nu au o strategie buna astfel incat sa faca lumea sa fie macar 20% interesata de bla’bla’ul lor despre care discuta, ce dracu vand ei acolo :))
    data viitoare spune-le: nu observi ca fac tot posibilul sa te ocolesc?? :))
    spre deosebire de tine eu ii prefer pe astia care vorbesc si au discurs frumos :)) decat pe aia mutalai care acum mi-au dat un pliant si peste 5 minute cand trec pe langa ei mai imi intind un al doilea pliant a..i . eu trebuie sa ii amintesc ca mi-a mai dat unul si ca am mai trecut o data pe acolo. mai frumos asa, spune ce are de spus, poate ma convinge sa intru pe vreun site sa citesc mai multe daca am timp, decat sa sara asa in fata mea si sa imi intinda o foaie :)) e asa infricosator :)) stii? e un fel de grudge :)) sa-l vezi pe unul asa calm ca te urmareste, asteapta sa te apropii si intinde mana spre tine :)).

    1. am mai trecut odata ieri pe langa ei si i-am zis persoanei de langa mine „asta is indivizii despre care am scris pe blog” am trecut prin ei ca excavatorul :))

Lasă un răspuns

