Merge scuza?

Astazi se implinesc 20 de zile de cand n-am mai scris. Adevarul este ca o vreme am fost ocupat cu evenimentul de airsoft de la Arad, mai adaugati si sarbatorile de paste, mai o iesire, mai una alta si iata cum se face aproape luna de cand n-am mai consemnat nimic in acest blog.

Nu odata mi s-a spus ca „imi pierd fanii” si dreptate mare aveau acele guri avand in vedere numarul tot mai mic de vizitatori. 

Ei bine, iata ca am revenit, cu subiecte adunate care sa va dea pe spate (am zis-o de dragul rimei)

Asadar scuza mea principala este Aradul. Acolo s-a organizat un eveniment de airsoft care a tinut 3 zile. Am mers cu corturile, am facut o tabara si am jucat. A fost o experiente aparte care a meritat toate eforturile, inclusiv frigul din timpul noptii suportat in cort. Pantaloni de trening + tricou + pulover + pantaloni de militar + veston de militar + palton de militar + bocanci + sac de dormit + patura nu au fost indeajuns de multe ca sa ma opreasca sa ma trezesc odata la 10 minute ca sa dardai.

Inafara de frig, totul a fost extraordinar. Spiritul de camaradenie din jurul focului de tabara este de neinlocuit. Arme sprijinite de corturi, incarcatoare pe masa, veste tactice, carnea pe gratar sfaraind, berile una langa alta, oameni imbracati in uniforme militare peste tot, steagurile cluburilor de airsoft fluturand mandre alaturi de cel al Romaniei.

Si daca ma gandesc, ce am descris mai sus a fost doar un efect colateral al excursiei noastre, caci jocul in sine a fost o experienta aparte, cu totul uimitoare.

Am fost peste 100 de oameni organizati in doua tabere, fiecare tabara cu diviziile ei. Harta a avut peste 40 de hectare, cuprinzand livezi, fabrici vechi, ferme si pasuni. Alianta noastra a fost impartita astfel: ungurii (caci au venit si de peste hotare) au tinut flancul drept. Deva si Clujul impreuna cu oameni de la Resita au atacat urmarind anumite obiective cheie (recuperarea pilotilor, red box-ului, aruncarea in aer a rafinariei, a transformatorului etc.)

Eu, in toata povestea asta, am fost plasat la Helipad, una din bazele aparate de Resita. Odata recuperat Red Box-ul, eu eram cel care trebuia sa-l apar. In caz de nevoie, chemam prin statie colegii de la Resita. Aparte de rarele momente in care aveam cu mine cate un om de la Deva sau veneau intaririle de la Resita, am fost singur. Era o cladire de prin 1900, construita old school,cu 3 etaje, terasa, podele si scari din lemn.Stau pe balcon si vad ca actiunea e undeva departe: bubuieli, fumigene, tipete in departare, oameni cat furnicile undeva la orizont. Trece jumate de ora, o ora. Ma bag la umbra si zic „Deh, daca tot nu se intampla nimic aici ia sa ma odihnesc putin.” Asa ca mi-am dat rucsacul jos, mi-am sprijinit arma de perete, mi-am scos un red bull, mi-am aprins o tigara si pune-te sa te relaxezi. Ca la mine acasa. Se mai auzeau prin statie tipete frenetice gen „Sunt peste TOOOT !!! Sunt 30, vin pe toate partile, aduceti ajutoare !!!”, dar asta nu m-a impiedicat sa mai scot cate un baton de ciocolata din rucsac sau sa fumez linistit mai departe.

Si stand eu asa linistit, ies sa vad care e situatia la orizont, cu red bull-ul intr-o mana si tigara in cealalta. Am ramas impietrit: rebelii atacau in valuri, 7-8 erau aproape de cladire! Prima oara nici ei nu au stiut ce sa faca cand m-au vazut asa flexat. Odata vad ca unul da ordin sa se traga. Si dai si fugi, prima oara la statie „Ataca Red Box-ul !!! Ataca Red Box-ul !!! Veniti urgent !” Dupa fugi ia arma si incepe sa tragi. Unul, doi, trei rebeli luati de la geamuri, dar nu poti duce un razboi de unul singur. Si punete si ia Red Box-ul dupa tine, nu uita sa iei si rucsacul care era desfacut de cadeau toatea cele din el si baricadeaza-te in cea mai din fund camera. Dupa fugi repede la geam si ia si Red Bull-ul ca sa nu il gaureasca astia cu bile! Red Box-ul nu trebuia cucerit. Daca muream eu, cadea Helipad-ul. Intre timp baietii de la Resita i-au flancat si au eliminat insurgentii, moment in care am schimbat cu altcineva.

Asta a fost povestea cu Red Box-ul. Dea lungul zilei s-au jucat mai multe tipuri de jocuri, insa primul joc a fost cel mai elaborat si cel mai memorabil. Va las cu un fotomontaj realizat de mine, ca sa va faceti o idee cum a fost acolo.


9 gânduri despre “Merge scuza?

  1. sal tuturor cititorilor si felicitari pentru articol , tie , autorule. ca participant la mini-eventul de la ARAD,pot sa spun ca a fost intradevar ceva deosebit , o alta fata a jocului . a fost o experienta ce nu se poate compara cu jocul de zi cu zi , si care nu se poate descrie. prin poveste , se pierde din farmec. cel mai bine e sa o traiesti , in uniforma ta transpirata si cu arma in mana , primind ordine prin statie si ascultandu-ti propriile batai ale inimii ce cresteau in intensitate pe masura ce inamicul se apropia de tine…povestea va continua , sunt sigur…

  2. inca recitesc acest articol , cu acelasi drag ca-m prima zi , dar mai motivat ca niciodata. a fost OPS : FREEBIRD DOWN. urmeaza WARTORN , anul acesta. sper sa ne vedem cu aceleasi flacari in ochi , rivali pe teren si amici in fata berilor si a carnii pe gratar. chiar va rog sa o considerati ca o invitatie…provocatoare. acelasi respect , aceeasi persoana , alta echipa. BRAVO-2-0 , INFIDEL TEAM

  3. sal. ma tot gandeam daca sa te provoc la o ieseala la arad sau nu. dar , mi-am luat inima-n dinti si tupeul de fraie si iata-ma pe blog. si odata ajuns aici , considera o provocare invitatia care ti-o fac , de a pune condeiul deoparte si a scoate flinta de la saramura…de tractul digestiv ma voi ocupa eu. asa ca , nu-ti fa planuri in alte locatii pentru ca la sfarsitul lui mai , vreau sa impartim aceeasi tufa [ nu neaparat conjugala] in asteptarea inamicului…..WARTORN bate la usa. mirosul prafului de pusca inca se simte in aer….

Lasă un răspuns

