Cum scapi de mesajele de la Orange 123

Ca multi altii am cazut in capcana Orange-ului de a trimite un mesaj cu textul GRATIS. Nu strica sa intri intr-o tombola pt un BMW, nu ? Ei bine, mi-am blestemat zilele pentru ca am inceput sa primesc mesaje de la 123 cu intrebari cretine la care trebuia sa raspunzi, bineinteles cu 0.89 centi.


Am zis „Aaaa, capcana, tombola pulii, nu mai trimit.” Dar decizia mea de a ignora mesajele nu a fost suficienta pt a impiedica perseverenta Portocalei de a trimite in continuare mesaje, ca o amanta disperata. Si in fiecare dimineata ma trezea 123-ul cu ale sale intrebari cretine „Cine a sculptat coloana infinitului, Brancus sau Ion Pescarul. Raspunde ACUM, ai unica sanse de a strange 6000 de puncte.” Bag pula in punctele voastre si ocaziile voastre unice, prin mesajele voastre aveti impresia ca va adresati unor retardati de gradul III. Si toata tevatura asta a devenit un stres psihic, tresaream de fiecare data cand primeam mesaj, pana aveam in reflex sa zic „Iara 123„. Si mai apoi te uiti la telefon si vezi ca defapt nu era Portocala, ci un prieten  „A luat foc casa, vino repede !!!

Povestea asta a luat sfarsit cand am aflat ca trebuie sa suni la 280, asculti robotul, si conform instructiunilor trebuie sa apesi tasta 4 pentru a nu mai primi mizeriile alea. Te pune in legatura cu un angajat orange. Dureaza vreo 4 propozitii pana se prezinta, nume, functie tot, iar dupa „cu ce va putem ajuta” ii spui ca ai apasat tasta 4 si de ce. Iti cere numarul si iti zice „Multumim, de azi nu veti mai primi mesaje de la 123, La revedere” 

Cand a zis lucrul asta nu mi-a venit sa cred. Minunea s-a intamplat ?! Nu … mai … primesc mesaje de la … 123 !? Dumnezeule mare !!! Si sa-mi fie invatatura de minte mie si voua, sa nu mai trimiteti mesaje la numere cu mai putin de 4 cifre.

3 gânduri despre “Cum scapi de mesajele de la Orange 123

    1. Asa e, robotul iti zice ca in cazul in care vrei sa nu mai primesti mesaje, ori trimiti mesaj la 100 cu textul STOP, ori apesi tasta 4 si te baga in legatura cu angajata.

      Eu unul m-am saturat de mesaje si am apasat tasta 4 sa termin odata cu treaba asta. The sooner the better !

Lasă un răspuns

