De ce scriu rar

Atunci cand te pui sa scrii, ai in fata un ecran alb. Incepi cu nimic, iar din nimic transformi in ceva. Esti un artist, iar culorile tale sunt propria ta minte. Ti-e greu sa dai forma unui gand din nimic. Usor e atunci cand ai facut primele schite, opera ta incepe sa prinda forma, iar albul ecranului devine patat de cuvinte negre.

Intotdeauna am avut grija cu ce si cum incep sa scriu. Am observat ca unora nu le este asa greu sa tranteasca un asa zis articol. Chiar 4-5 pe zi. „Melodia zilei”, „Azi n-am chef de nimic, afara ploua” etc. Astea nu sunt articole. Sau cel putin nu pt ceea ce reprezinta blogul asta. Incerc sa fac o diferentiere intre „statusurile” de pe facebook de 2-3 propozitii si un articol. Multi o dau pe twitter-eala, cu gandul ca oamenii nu au timp sa citeasca mult.

Motivul pt care scriu rar este ca spre deosebire de altii, in loc sa scriu despre nimic, mai bine fac un articol atunci cand intradevar am ceva de spus. Majoritatea articolelor de pe Things Worth Mentioning sunt despre ceva. Acel ceva il reprezinta comportamentul uman, oamenii, idei despre ceea ce ne inconjoara, anumite aspecte din societatea noastra, concepte etc.

Asadar scriu rar pt ca acest blog sa nu vorbeasca niciodata despre … nimic.

6 gânduri despre “De ce scriu rar

  1. Eu am momente cand scriu rar, din lipsa timpului sau cand sunt intr-o usoara stare impotenta editoriala …..dar uneori imi gasesc timp si inspiratie 😉 . Take care !!

  2. M-am izbit si eu de peretele cu pricina, si asta cam pentru vreo 2 luni. Eu de obicei scriu cand am chef. Din pacate cam slabut in ultimul timp, si la un moment dat chiar cu extremista tenta de-a ma lepăda de el (de blog). Eh… Vom vedea ce va fi.

Lasă un răspuns

