Ce se intampla cand termini faculta?

Multe bullshit-uri.

Faculta nu numai ca e fabrica de someri cu diplome, dar si sursa de stres inutil. Conform regulamentului intrern, nu poti sa-ti legi si copertezi lucrarea de disertatie/licenta decat la tipografia facultatii. Si multi, inclusiv eu, am mers pe ideea „daca tot o copertez, o si listez la ei.” Si cand am zis multi, au fost muuuuulti. Cozi, nesimtite care se bagau in fata si personal incompetent. Eu n-am mai avut rabdare si am rezolvat printr-o cunostiinta sa trag alb-negru lucrarea (mersi Lau :*), iar paginile color am zis sa le listez la un xerox color din apropiere.

Nervii trebuie stinsi cu o tigara. Si cum eram agitat cu toate cele n-am mai tinut cont ca am aruncat tigara in cosul de gunoi. Stand la taclale, un grup vecin tot zicea „miroase a ars, nu simtiti?”. Dupa cateva clipe am facut si noi aceeasi constatare, MIRATI. Si cand ma intorc, un foc de tabara de toata frumusetea in cosul de gunoi. Stins-a-fost cu o cafea, noroc ca n-a vrut s-o bea.

La xerox, alta coada, alti nervi, timpul trece, tic-tac, graba e mare, iar boul de la calculator tasta de parca fiecare tasta avea pioneze. Profesionalismul la el acasa. Eu nu inteleg cum de angajeaza inapti care nu sunt in stare sa copie de pe un stick si sa copieze pe un cd in mai putin de 3 minute. Parca era Indiana Jones si trebuia sa rezolve o enigma pe o usa imensa de piatra la intrarea intr-un templu antic. In final imi vine randul si im face un nene calculul, pt 6 pagini amarate imi ia 9 lei.

Problema banilor a fost ignorata, atata timp cat aveam un scop mai urgent. Pt indivizii de la tipografie n-a fost asa urgent, incat mi-au zis sa vin peste 4 ore sa-mi ridic lucrarea legata.

O vorba rostita de multi studenti resiteni: „faculta pulii.”

2 gânduri despre “Ce se intampla cand termini faculta?

  1. Cum la noi este valabila vesnica replica ” tara tuturor posibiliatilor” nu trebuie sa ne mai mire lucrurile astea. Cat despre nervi, cozi interminabile la rand si alte alea , la noi deja e ceva obisnuit. Faculta e fabrica de someri cu diplome, daca esti prost sa ramai aici si sa platesti taxe la stat pentru niste servicii de c*c*t ! Cred ca viitorul si raspunsul la intrebarea „ce fac dupa ce termin faculta’?” (asta daca rezisti aici pana o termini )ar trebui sa inceapa undeva de pe aeroportul Otopeni…..

Lasă un răspuns

