Chestii

Fumam pe geam si vad cum la randul lui un cetatean cu sapca in cap sta cu tigara in gura gata sa si-o aprinda. Aveam ceva in comun, eu cu el, tigara, si asta mi-a atras atentia sa-l fixez cu privirea. Iesise din alimentara de langa bloc, acel tip de magazin rural unde gasesti de toate si nimic, magazinul mixt. Si avea acesta o pixa de timisoreana in mana si in timp ce mergea asa linistit o studia mai ceva ca un arheolog care descifreaza un manuscris antic. La un moment dat se opreste ca sa poata citi mai cu atentie ce era scris pe spatele acestei banale pixe pe care adesea o vedem zdrobita si aruncata in vreo gura de canal. Multumit de descoperirea facuta merge mai departe si isi aprinde tigara. Eu am aruncat-o.

===

Azi am mers in autobuzul 80′. Nu are legatura cu anul de fabricatie, ci cu muzica care canta in difuzoare. E o schimbare binevenita de fundal, avand in vedere ca tam-tam-ul tramvaielor, acum scoase din uz, nu te lasa sa te intelegi cu cel de langa. Nici acum nu te intelegi, dar macar te simti ca la discoteca. 😀

===


Lasă un răspuns

