Leapsa !

Ultima si singura leapsa pe care am facut-o a fost acum un an. E o metoda buna sa te distrezi (daca esti creativ) si in acelasi timp sa iti promovezi blogul, „dand leapsa” mai departe.

1)Luați cartea cea mai apropiata,deschideți la pagina 18 și scrieți aici rândul al 4-lea
“[…] tainuita la oamenii binecrescuti, fu rapida si fatisa la […]”

2)Fără să verificați,cât e ora?
14 … deja mi-e foame.

3)Verificați!
14:36. De aia mi-era asa foame …

4)Cum sunteți îmbrăcat/ă?
Costum de scafandru.

5)Înainte de a răspunde la acest chestionar pe ce vă uitați?
In oglinda sa vad daca imi vine bine.

6)Ce zgomot auziți în afara calculatorului?
Stranutul zgomotos al vecinului de jos care a zguduit peretii… Acum si pe nevasta-sa care i-a zis sanatate.

8)Ce ați visat ieri noapte?
Pe Steve Jobs care inca mai era in viata si mergea in carje 😐 Fucking weird 😐

9)Când ați râs ultima oară?
Acum 2 minute cand am auzit stranutul.

10)Ce aveți pe pereții încăperii unde sunteți?
Un tantar strivit.

11)Dacă ați deveni milionar peste noapte,care ar fi primul lucru pe care l-ați cumpăra?
O cartela de Orange.

12)Care este ultimul film pe care l-ați văzut?
There be dragons.

13)Ați văzut ceva neobișnuit azi?
Traiesc in Romania. Nu mai exista neobisnuit.

14)Spuneți-ne ceva ce nu știm încă.
Ana are mere. Acuma am aflat si eu.

15)Care a fost ultima chestie pe care ai văzut-o la televizor?
Praf.

Dau mai departe aceasta leapsa urmatorilor: Lexa, Grapefruits, Vlad Olteanu, Mandarina Vesela, Edoru, Cassy. dar si celor care nu au blog, dar se plictisesc si au chef sa completeze chestionarul in sectiunea de commenturi.

5 gânduri despre “Leapsa !

Lasă un răspuns

