Get real, episode ten

Subiectul acestui mirific „episod” este colectia de tipologii ale comportamentul de pe Yahoo Messenger.

Misteriosii. Iti dau add si nu zic nimic. Frate, eu pe astia nu ii inghit. Deobicei cunoscutii, iti dau add si intra „sal, sunt x de la bar/sala/scoala.” sau aventual iti arunca un „sal, sunt x, am id-ul de la y.” Dar nu ! Pulifricii astia sunt misteriosi rau de tot. Asteapta ca tu, ros de curiozitate, sa le satisfaci imaginea de „om din umbra” si sa intri pe ei cerandu-le bunavointa sa se prezinte. Si mai sunt si nesimtitii ordinari care, dupa ce se lasa intrebati, iti mai raspund cu un „o fata/baiat, tu cine esti?” Eu mereu le raspund cu „Eu sunt ala care iti da ingore.

Indisponibilii. Astia mi se par cei mai penibili. Cersesc atentia cu orice pret, se vor cautati si merg pe ideea ca marul interzis este cel mai ravnit. De aceea ei au ilzuia ca un Busy sau Nu’s permanent va face lista sa se framante cu motivul indisponibilitatii lor. Guess what? Sunteti mai invizibili ca pensionarii din Romania ! Odata intrebati, motivatiile acestor persoane sunt si mai penibile decat statusurile. „N-am chef de x sau y si nu vreau sa fiu deranjat/a.” Atunci fa-ti dracu un alt id de messenger unde esti doar tu cu ma-ta si colegul de banca, cei cu care vorbesti. La ce tii toti prostii in lista?

Cersetorii. Astia sunt tot indisponibili, dar cu un grad mai mare de nevoie pentru atentie. Au „nu’s/plecat/in oras … am tel/call if smth”. Astia practic se roaga sa fie cautati, sunati, sms-uiti. Din pacate nu realizeaza cat de jenant e sa iti lasi calculatorul aprins si sa anunti pe statusu de la messenger ca esti in oras, ca sa te caute lumea.

Laudarosii. Sunt aia care lasa mesaje pentru altii la status. „Iubi, cand intrii da buz :*:*:*” S-a dovedit ca nu esti gay, ca ai reusit sa-ti faci o prietena si vrei sa arati la lume. Dar nu s-a prins nimeni, lasa statusu si asteapta sa dea buzz. 🙂 Stim ca n-ai bani de sms si ca la iubi nu merge cu offline-uri, te intelegem.

Avatarul cu iubita/iubitul. Cocalarism la cote maxime. Atunci cand el sau ea pune poza cu ea sau el. N-am apucat niciodata sa intreb o astfel de persoana, asadar comportamentul asta imbecil va ramane un mister pentru minte. Tot ce stiu este ca in combinatie cu „iubi, cand intri da un buzz :*:*:*” are efect maxim.

www. Inca o forma ieftina cu care se atrage atentia. Vrei sa-ti apara statusul albastru, wow ! Sigur l-am remarcat printre duzina de statusuri albastre.

6 gânduri despre “Get real, episode ten

    1. Din cate tine minte vorbeam despre vesnic indisponibilii, care se vor asa mai mereu. Zilele astea am motive bune sa-mi las compul si implicit messul aprins, avand in vedere ca imi fac ratie buna cu ultimul Harry Potter pe filelist. 😛

      Credeam ca nu te mai am in lista Invisible Queen. :))))

Lasă un răspuns

