Supermarket de provincie

E 9 seara, deja la noi în sat pustiu, doar cafenenele sunt populate de tinerii vampiri. Şi mă duc eu in Profi, magazin mixt, provincial să iau o sticlă de vin. Ca la butic. Un Dragon Security sau ceva de genul statea cu mâinile în buzunar de vorbă cu vreun prieten rupt în gură venit şi el de pe la vreun birt. Parcă se întâlniseră la colţ de stradă la o sămânţă. Magazinul pustiu, un sclav cu ecuson aranja marfa părăsită şi parcă lăsată de izbelişte în acel magazin nevizitat de nimeni. Iau ce am de luat şi mă îndrept spre casă. Toate pustii ; casieriţa care odată, în vremuri moderne se agita, cu gesturi de du-te vino, presată de coada interminabilă de clienţi, acum mătura undeva pe lângă casă. Debusolat mă uit dupa o casă deschisă şi această angajată multifuncţională mă invită la dânsa. Ia sticla ca o vânzătoare de butic şi după îşi aminteşte un gest impus de marile corporaţii: ‘Bună seara’.

Lasă un răspuns

