De ce urăsc.

Ura este acel refuz faţă de un fapt sau realitate, este o neacceptare, un impuls ce duce la răzvrătire. ”Cum poţi să fii aşa?  ” mă întreabă cineva care se chinuia sa-mi lipească pe frunte eticheta de om rău. Şi ii explic că este o stare de fapt, o atitudine pe care o iau faţă de o situaţie de moment. Fără atitudine ajungi un Muppet.

evil-wallpaper

Muppet-ul nu are curaj să urască, ii place sa înghită mult, cu perseverenţa unui masochist. Transpirat, beat, dansând doar ca să nu iasă din peisaj, îşi privea fosta care se hrănea cu satisfacţia de a fi privită în timp mă săruta. Mi-a părut rău de el, dar vorba aia, parcă mai rău imi pare de mine. Acelaşi muppet care o consola atunci când eu îi faceam rău, care îi ţinea de urât la telefon în timp ce ea era în drum spre mine să şi-o tragă şi care îi răsfăţa nevoile materialiste cu câte o shaorma sau vreun suc. Am avut odata impertinenţa să fac mişto pe tema asta, iar Sadica mi-a răspuns: ”Măcar el îmi ia, nu ca tine.” I-am dat replica: ”Da sunt un nemernic, de aia ţi-o tragi cu mine şi cu el nu.” :)

Muppet-ul a ales să iubească în continuare ceea ce l-a distrus, eu prefer să distrug ceea ce am iubit. Urăsc şi asta pentru că nu pot fi un muppet. Acelaşi muppet care acum îi ascultă problemele legate de vreun tip care nu o bagă în seamă.

12 gânduri despre “De ce urăsc.

  1. nu ai dreptul sa pui etichete oamenilor. Si nici sa ii dispretuiesti . Sau sa i desconsideri .
    Am intalnit multi oameni „mari” in viata mea . Numai prostii urasc si se cred superiori . Numai oamenii care se cred inteligenti dar de fapt nu sunt pun etichete . Oamenii mari sunt extrem de umili si simpli . Stii ce a spus newton : Am putut sa vad putin mai departe ca restul deoarece am stat pe umerii unor giganti

      1. lol .. [ pe romaneste] Domnule filozof, dumneata chiar nu ai inteles nimic din comentariul de mai banuiesc eu. Pacat. Ma chinuisem degeaba sa scriu ceva…
        😦 ca blogului ii spune Deceneu 😦

    1. ura este o reactie la o situatie, o aversiune care ma salveaza de la a fi un sclav ca individul dat exemplu mai sus. eu sper sa intre pe blog si sa se recunoasca poate asa va inceta sa-i hraneasca vanitatea individei.

Lasă un răspuns

