Cuvinte de sinucigaş.

”[…] Ţi-aduci aminte ziua în care mi-ai arătat o bătrână smochinită? […] Ţi-am spus atunci: – Mai bine e să mori la treizeci de ani ! Ei, în ziua aia ţi-am părut gânditoare, ai făcut nebunii ca să mă distrezi ; între două săruturi ţi-am spus: – În fiecare zi,  femeile frumoase ies de la spectacol înainte de sfârşit… Iată că nici eu n-am vrut să văd ultimul act şi asta-i tot. […]

Cine o să-ţi mai aleagă aşa cum îţi alegeam eu cărare în păr? Fleacuri! Nu vreau să mă mai gândesc la nimic din ale vieţii, numai am decât cinci minute, le dăruiesc lui Dumnezeu. Nu fi gelos pe el, îngerul meu, am să-i vorbesc de tine, să-i cer fericirea ta ca preţ al morţii mele şi al ispăşirii ce mă aşteaptă pe lumea cealaltă. Mi-e foarte necaz c-o să ajung în iad, aş fi vrut să dau ochii cu îngerii să văd dacă-ţi seamănă…

Adio, iubitule, adio!  Te binecuvântez pentru toată nefericirea mea. Până în mormânt voi fi

                                                                                                                                   a ta, Esther.”

2 gânduri despre “Cuvinte de sinucigaş.

Lasă un răspuns

