Angry Birds

Popularul joc de-a azvârlitul păsărilor în cutii de carton m-a prins şi pe mine. De la 5 minute petrecute pe telefon în spatele autobuzului, am trecut pe varianta hardcore şi mi-am instalat toată (TOATĂ) seria pe PC. Am o manie de colecţionar probabil. Dar n-a ţinut mult şi am o întrebare legată de asta: sunt singurul căruia i se pare al naibii de greu jocul ăsta?! Din Angry Birds devine Angry Gamer.

Defapt nu despre joc este vorba, ci despre alte zburătoare la fel de nervoase, care se luptau în staţia de autobuz pentru firimiturile aruncate de o tanti de la geamul unei langoşerii. Mulţi porumbei agitaţi printre care şi nişte vrăbii mărunte, mereu prezente pe lângă aceşti mamuţi avicoli. Şi chiar priveam cu un anume interes felul în care micuţele, de 10 ori mai mici decât porumbeii, se descurcă în acea învălmăşeală. Şi n-am apucat să-mi termin întrebarea, că şi văd un porumbel cu ditamai bucata de pâine urmărit de o vrăbiuţă. De asemenea n-am apucat să zic „săraca” că o şi văd cum îi sare în cap uriaşului, i-o înfaşcă şi îşi ia zborul trecând la 10 cm de capul meu, parcă spunând „Suckeeeeeer !” cu faţă de trol.

2 gânduri despre “Angry Birds

Lasă un răspuns

