Un mic sfat, dacă ai cont de Youtube

Am observat că majoritatea oamenilor au câte un cont pe fiştece site, forum sau reţetea de socializare. 95% dintre noi avem cont pe facebook, în timp ce doar 40% avem un cont de Youtube.   Iar din aceşti 40%, doar 5% folosim contul pentru a uploada filmuleţe pe acest site.

Însă acest mic sfat vine pentru restul de utilizatori Youtube, care şi-au făcut cont  pentru a păstra la favorite vreo melodie sau clip care le-a plăcut. Playlist-ul din Youtube, nu este acelaşi cu playlistul din Winamp! Ţineţi cont că aceste melodii sau clipuri sunt încărcate de ALŢII şi pot fi oricând supuse legii de copyright, implicit şterse. Am avut surpriza de multe ori ca o melodie uitată în străfundul playlist-ului şi mai apoi căutată, să fie înlocuită cu un ecran gri şi un mesaj care explică motivul dispariţiei acesteia.

Am luat odată toata lista de favorite şi am căutat upload-uri alternative, acolo unde ÎNCĂ MAI SCRIA TITLUL PIESEI, doar ca să am surpriza ca noi clipuri să fie scoase sistematic, datorită acestui egoist copyright.

Sfatul meu, ceea ce am şi pus în practică, este să vă salvaţi melodiile preferate în calculator (pentru asta există Youtube Downloader) şi să nu lăsaţi vreo piesă bună să se piardă în uitare. Contul de Youtube nu este o soluţie ideală pentru A VĂ SALVA MELODIILE PREFERATE.

Lasă un răspuns

