Get real, episode twelve

Şi intrăm direct în pâine, cu al doişpelea episod din minunata noastră serie Get Real. De data aceasta mi s-a pus pata din nou pe Facebook, am mai scris şi în episodul 2, probabil e datina ca la episoadele care se termină în 2 să scriu despre asta.

Cereri la jocuri. Eu am impresia că unii sunt mai roboţi decât progrămelele alea în care colcăie viruşi. Înţeleg că aplicaţiile alea sunt spam şi se trimit automat, ceea ce nu înţeleg este de ce ACELEAŞI persoane continuă să dea click pe ele sau să trimită cereri pentru aplicaţii? Cred că am să trec de la „block application” la „block person”.

Aroganţe la urările de la mulţi ani. Înainte aveam obiceiul să urez la mulţi ani la oricine îmi apărea ca sărbătorit pe pagina de facebook, chiar dacă nu îi cunoşteam. Acum m-am lăsat de meserie şi mă limitez la cei cunoscuţi. După ce că atâta lume face un efort să intre la x pe pagină ca să facă o urare, ceea ce e frumos, la fel de bine x poate să-şi mişte putoarea aia de mână ca să spună un mulţumesc. Nu îl costă decât doua click-uri şi două taste apăsate M şi S.  Dacă tot intră pe facebook să scrie tot felul de cretiniăţi, la fel de bine poate să mulţumească, nu să dea un like arogant ca şi cum nicicare n-ar fi demn de comunicarea din partea celui în cauză. Sau mai grav, mulţumiri preferenţiale.

Profilele dubioase. Ai un munte la poza de profil şi restricţie la informaţiile personale? Fii sigur că o să-ţi accept cererea de prietenie ! De obicei ăştia sunt dubioşii, awkward din pct de vedere social, genul ăla care se masturbează la documentarele despre fabircarea noptierelor.

Tailandezii. Câteodată mai dă vreun turcalete sau asian de tine şi îţi dă cerere de prietenie. Sincer n-am niciun motiv să fiu prieten cu อารมณ์ คิ้วนาง.

Sperând să nu revin cu alte subiecte despre facebook în episodul 22 (aşa cum observ că se formează o tradiţie) pun link-ul de la un articol precedent.

https://deceneu789.wordpress.com/2012/02/23/rahaturi-care-te-fac-sa-renunti-la-facebook/

4 gânduri despre “Get real, episode twelve

  1. „De obicei ăştia sunt dubioşii, akward din pct de vedere social, genul ăla care se masturbează la documentarele despre fabircarea noptierelor.”
    =)))))asta e ultima in trend.

Lasă un răspuns

