Amintiri din spatele blocului.

Am primit o leapşă drăguţă de la Adela cu titlul „Amintiri de când eram atâtica.” Să începem !

1.Care era jocul tău preferat din fața blocului? 

Defapt lumea copilăriei noastre era în spatele blocului, perfect îngrădită de imobilul în formă de L pe de o parte şi dealul împădurit pe cealaltă. Departe de străzile aglomerate şi agitaţia oraşului era locul perfect unde ne jucam cel mai des „v-aţi ascunselea„. Mai ţin minte că nu aveam voie să urcăm la etaje în scări, iar pădurea şi faţa blocului era off-limits. Unii din noi trişam pentru că ne ascundeam … acasă. Un alt joc popular la noi în spatele blocului era „pac-pac„. Ne înarmam cu crengi, care mai de care asemănătoare cu armele. Cine avea o armă de jucărie, era privilegiat şi văzut bine de restul copiilor. Ştiu că aveam nişte vecini care aveau un întreg arsenal de arme de jucărie şi mergeam des la ei în vizită doar să le privesc. A da, şi era o tradiţie la noi la bloc să … facem focul. Chibritele erau ca aurul pentru noi.

2.Care este “dulcele” pe care l-ai mânca și acum?

Mi-a rămas impregnat în minte gustul ciocolatei Cipiripi. Când eram eu mic nu se prea găseau dulciuri, iar ciocolata asta a fost un răsfăţ pentru mine. Se mai găseşte şi acum, importată de la Sîrbi.

3.Care au fost desenele tale preferate?

Cu siguranţă Dexter Laboratory. Ştiam episoadele pe din cap, fiecare replică o reproduceam odată cu personajele. Cartoon Network-ul a fost cel mai bun profesor de engleză. A da, nu îmi plăceau de fel Scooby Doo, Flinstones şi Jackons Family. Dacă mă uit acum la ele parcă înţeleg în final dumele acelea care păreau plictisitoare şi de neînţeles atunci.

4. Pe melodiile cui ai crescut “mare”?

Fiind un gamer încă din faşă, cu siguranţă asta:

5. Ce amintiri îți trezește guma Turbo?

„Acţibilde”  cum le ziceam. Multe, multe „acţibilde” ! Aveam o colecţie uriaşă. Cu dublurile jucam „la groapă”. Ştiu că aveam un fier tot ruginit pe care îl păstram cu mândrie în casă şi cu care îmi câştigam „acţibildele”. Fiind copil, ignoram aroma de ciment a gumei dupa 5 secunde de mestecat şi o moflăiam cu poftă uitându-ne la o nouă maşină care se adăuga colecţiei noastre.

6. Ce visai să devii atunci când erai mic și ce-ai ajuns?

Când eram mic, eram fascinat de parcările alea imense pentru buldozere, escavatoare, tractoare etc. Le spuneam „tractoarele stricate”. Şi prima mea dorinţă în acest sens a fost să lucrez ca „tractorist”, ca să fiu în preajma „tractoarelor stricate”. Mai apoi, părinţii şi bunicii mi-au dat inception cu ce ar trebui şi ce ar fi bine să devin: avocat, medic sau popă. Ce-am ajuns? Eu zic că mai are până se termină drumul meu.

7. Cum ți-ai descrie copilăria în 3 cuvinte?

iresponsabilitate, aventură, curiozitate

Dau mai departe această leapşă, care mi-a făcut mare plăcere, următorilor: Mâzgălica, Cassy, Grapefruits şi Eu tu şi piticii mei

2 gânduri despre “Amintiri din spatele blocului.

Lasă un răspuns

