Am alergie la Vunk

Chiar sunt singurul? Când le aud melodiile am impresia că aud nişte poponari frustraţi şi hiperactivi care bat în tobe şi cotcodăcesc nervos. Sunt exact ca persoana aia care stă la masă cu voi şi dă din picior de tremură scrumiera şi te enervează de îţi vine să-i strigi „mai opreşte-e în plm !” ! Nu ascult manele şi nu îmi plac, dar manelele nu mă irită aşa cum mă irită melodiile de la Vunk, agitate ca un limbric în căcat.

3 gânduri despre “Am alergie la Vunk

Lasă un răspuns

