Despre sfaturi, fanfaroni şi alte chestii aleatorii

Sfaturi.

E fain nu? Să asculţi nişte persoane, care devin adevăraţi mentori când e vorba de viaţa ta. Îţi propun schimbări radicale, revoluţii şi lupte, şi astea toate aclamate din turnul de fildeş al vieţii lor tihnite. Ştiu o vacă care s-a băgat în viaţa altei vaci,  un adevărat agitator; i-a dat sfaturi pline de patimă şi înţelepciune feminină. Vaca sfătuitoare e fericită bine mersi, trăieşte în lumea bună, alături de cei apropiaţi. Dar printre toţi ăia şi printre toate locurile afişate pe facebook, nu o văd şi pe cea care a ascultat docilă, ca o virgină în faţa salvatorului ei. Undeva pe drum a uitat de ea, probabil sfaturile au obosit-o ca să mai şi participe la problemele care presupun urmarea acestora. Una postează fericită poze cu gagiu-su, alta postează poze cu pisici.

Viraje.

Nu pune poza asta că se supără Romică. Nu vin la bere că se supără Getuţa. Când începi o relaţie şi vezi chestiile de mai devreme că se apropie, virează cât mai poţi. Dacă nu, o sa ajungi într-un târziu să faci ca ăsta: 

Zicea Aristotel sau Platon că societatea perfectă ar fi aceea în care fiecare şi-ar împărţi soţiile unul la altul. Problema posesivităţii ar fi eradicată. Dar până atunci ca să nu îţi pierzi jucăria, nu ieşi la bere că se supără drăguţa.

Lingăi.

Fără coae. Fără punct de vedere. Şi fără perspectivă. Dar care ştiu să latre în direcţia în care le spune stăpânul. Deci dă-i jet la stăpân.

Nebuni.

Pe bune. Deci e plină lumea de nebuni. Fiecare e nebun în felul lui, unii mai mult, alţii mai puţin şi asta în funcţie de etalonul folosit. Poţi fi perfect normal între cei ca tine şi perfect nebun între cei nebuni. Ideea e simplă. Dacă ţie îţi displace nebunia unuia uită-l la uşă în timp ce bate agitat. Nu ai idee cu ce defecţi ai de-a face aşa că dezvoltă-ţi nasul ca să-i miroşi din timp. Mie imi plac nebunii cu care mă simt bine şi care nu-mi dăunează.

Fanfaroni.

Mi liniuţă e milă de ei. Îl iei pe unu, îi spui un adevăr şi anume că e prost şi începe să se apere cu realizările lui. „Eu am depozit de nasturi la bancă, am terminat facultatea pe multele Olimp şi imi beau cafeaua la Starbucks!  Tu ce ai realizat?” Genul de oameni care cred că acele lucruri cu care se laudă vor ţine o femeie aproape şi mai apoi ajung ca individul din video-ul de mai sus. Săraci cu duhul ; şi tocmai am realizat că am minţit acum 63 de cuvinte. Defapt mi-e greaţă. Şi am minţit iarăşi, erau doar 62. 

3 gânduri despre “Despre sfaturi, fanfaroni şi alte chestii aleatorii

Lasă un răspuns

