Fiecare are stilul său.

stil unic

Nu ştiu dacă aţi observat, în gaşca voastră de prieteni, că fiecare din ei are un stil propriu, are ceva pentru care este recunoscut. Ce-i ce se-aseamănă, se-adună. Adevărat. Dar aparte de caracterele (şi eventual scopurile) asemănătoare care ţin un grup unit, este acel ceva care îi deosebeşte pe fiecare în parte. Îl şti pe Ionel că râde dupa fiecare 2 propoziţii, pe Vasilică căruia îi place să se îmbrace mereu elegant sau pe Getuţa care bate mereu ţigara de masă înainte să o aprindă.

Mici detalii care dau unicitate fiecărei persoane. Fiecare persoană poate avea un tic, un tabiet, o fixaţie, un set de comportamente specifice. Probabil nu le influenţează personalitatea şi felul în care interacţionează cu grupul, dar asta le dă o identitate proprie (înafara celei de pe buletin).

Cea mai bună oglindă o reprezintă persoanele din jurul tău. Şi astfel, am ajuns să imi dau seama că mi s-a zis de prea multe ori , din guri diferite „iară ai inceput cu scenariile, ce imaginaţie bogată ai”. Aşadar ăsta e STILUL meu de a glumi sau a dezvolta o conversaţie. Câteodată mă mir şi eu ce îmi poate mintea mea bolnavă, dar mă simt liber să o fac având în vedere că sunt lângă prieteni apropiaţi, iar prietenii apropiaţi ar trebui să fie cei care ne fac să ne simţim în largul nostru, nu? În conversaţiile cu străinii nu dau drumul la curcubee, de aceeea poate nu mă simt iniţial confortabil doar cu conversaţii sterile.

Ideea e alta. Dacă acel detaliu care te face unic nu te afectează în sens negativ, nu încerca să-l reprimi sau să-l ascunzi. S-a trezit o deşteaptă să mă îngâne, chipurile că sunt imatur şi că nu e nimic amuzant în a avea imaginaţie. Nepotrivirea de caractere e o altă poveste, la fel cum o lume bogată şi creativă nu se prea potrivea cu practicabilitatea acestei individe care a rămas cu burta la gura la o vârstă fragedă, preferând o viaţă matură şi cu picioarele pe pământ.

Fiecare cu pizda mă-sii, cum se zice. De aceea dacă ai ceva în tine care te face un individ specific şi care nu îţi dăunează, nu renunţa la acel lucru, chiar dacă UNORA nu le place. Sunt de două ori mai multe persoane care s-ar putea să te simpatizeze pentru stilul tău.

2 gânduri despre “Fiecare are stilul său.

Lasă un răspuns

