Cum mă găsesc oamenii pe Google

Deşi am zis că nu mă dedau la aşa ceva, din lipsa de inspiraţie şi din dorinţa de a ţine viu interesul cititorilor, m-am gândit că ar fi interesant să ştiţi şi voi în ce hal fel mă găsesc oamenii pe google. Iată câteva cuvinte cheie introduse pe Google care au adus diverşi indivizi pe acest minunat blog. (Să nu mă audă Emil Călinescu că mă dă în judecată pentru copyright)

„cum schimb single la facebook” – cineva nu mai e virgin ! 😀

„saniuta fuge” – nimeni n-o ajunge

„razvan si lexa” – se pare că cineva n-a trecut peste :-„

„de ce ti-e frica nu scapi” – într-un fel sau altul

„tigari” – kent 8 scurt

„vreau un vocabular dezvoltat” – citeste-mi blogul

„serban oprea” – HA!

„statusuri de persoane nesimtite” – vreau să întalnesc şi eu persoana aia care NU ŞTIE să fie nesimţită

„nu am 10 bani” – nu-i nimic aduci data viitoare

„cum ne ambracam” – data viitoare încearcă „cum scriem corect”

„valentine’s day sex” – numai atunci?

„ce inseamna unic?” – Care este numai unul; singur de felul său. ~Unicul exemplar. 2) Care se impune prin calități neobișnuite; caracterizat prin originalitate deosebită; excepțional. Soartă ~că. 3) Care este același pentru mai multe situații. Principiu ~Soluție ~că. 4) Care formează o unitate indisolubilă.

„de ce fumam dupa ce mancam ?” – e ca desertul

„te iubesc” – si eu.

4 gânduri despre “Cum mă găsesc oamenii pe Google

Lasă un răspuns

