Tinerii din Reşiţa: Şi ce dacă timişorenii au mall şi cinematografe? Noi avem pagini de scandal pe facebook.

Nu au unde să-şi petreacă timpul liber !

Adolescenţii reşiţeni, supăraţi că viaţa de noapte din oraş la ora 23:00 este reprezentată de o tufă rotundă care traversează strada au luat situaţia în propriile mâini. Aceştia nu au unde să iasă şi nu au prea multe opţiuni în ceea ce priveşte timpul lor liber, având în vedere că o treime din localuri găzduiesc jucători de table şi băutori de Săniuţa la 2 lei ştamplu, trecuţi de respectabila vârstă de 50 de ani, care se întorc acasă dimineaţa când nevestele pleacă la serviciu.

Pentru că s-au săturat să vadă cum tinerii din oraşele vecine îşi petrec timpul în mall-uri, cinematografe, localuri, baruri, ceinării şi parcuri de distracţie, adolescenţii din Reşiţa au creat un loc al lor, unde comunitatea liceenilor să poată socializa în voie. În momentul de faţă există 3 pagini de scandal local pe Facebook, unde se critică cu obsesie îmbrăcămintea, mersul, numărul de mărgele la gât, durata bateriei de la telefonul posesorului, cât şi relaţiile amoroase ale colegilor de liceu.

Un trend în creştere.

Numărul paginilor de scandal adolescentine din Reşiţa este în creştere, înlocuind pe cele dispărute odată cu câte un elev despre care puteţi citi şi în prezent pe cutia de lapte sau pe vreun stâlp la persoane dispărute.

Cum tot mai mulţi tineri işi petrec timpul în acest mediul, activitatea pe aceste pagini este atât de intensă încât cei de la RDS au întâmpinat probleme tehnice.

„- Un client irascibil, s-a plâns că de ani de zile plăteşte abonamentul, dar niciodată nu a păţit să aibe o conexiune aşa proastă. De trei zile se chinuia să tragă „Double Stuffed Teen”, o comedie de pe Filelist cu 50 kilo pe secundă, în condiţiile în care el trăgea acelaşi film în 10 minute . Sperăm să remediem situaţia cât de curând posibil” a declarat un angajat RDS.

Un exemplu pentru ceilalţi.

Pentru că cei vizaţi sunt de obicei liceeni populari, mulţi alţii îşi doresc în secret să apară pe aceste pagini.

” – Intru în fiecare zi pe Bârfe Reşiţa şi am lăsat comment la aproape fiecare poză. La început i-am înjurat şi mai apoi am continuat cu like-urile. Până acum … nimic.” a povestit o elevă cu aparat dentar şi acnee pe faţă. „Am fost bolnavă de varicelă 3 săptămâni şi nimeni nu şi-a dat seama că am lipsit. Nici măcar profesorii. Când am revenit la şcoală, locul meu în bancă era ocupat de un elev nou şi am fost întrebată de diriginte dacă caut pe cineva. Eu încă sper că această pagina va schimba situaţia pentru că m-am săturat să trec neobservată.

Dar nu numai setea de faimă şi dorinţa de a fi remarcaţi  îi îndeamnă pe aceşti tineri să viziteze paginile de scandal de pe facebook. Unii tineri ajung în punctul în care decid că părerile lor nu mai coincid cu cele ale paginii, iar cei cu spirit întreprinzător, îşi deschid „propria afacere”.

– Mi-aş dori şi eu să am propria pagină de scandal pe facebook. Sper că în viitorul apropiat să-mi deschid una, mai ales dacă mă susţin părinţii şi profesorii.” a mărturisit un elev care nu a dorit să i se dezvăluie identitatea.

– Cu siguranţă vreau să îmi fac o astfel de pagină. Deja am în minte subiecte fierbiţi, care vor avea succes. Mai ales că nu o suport pe Ana din a X-a B care e mereu cu nasul pe sus şi i-a dat tag, de Paşte, prietenului meu, pe o poză cu ouă.” a declarat în exclusivitate Geta, elevă în clasa a IX-a.

Nu numai că fiecare pagină de scandal vizează persoane diferite, dar şi părerile despre acestea pot fi fel de diferite, astfel încât tinerii liceeni, au o gamă variată de pagini, unde pot citi scandalul care li se potriveşte cel mai bine.

Estimările arată că până în 2014 vor exista peste 8000 de astfel de pagini, câte 2 pe cap de liceean, în condiiţile în care nu se va deschide nimic nou în Reşiţa, care să nu includă şi păcănele.

Acest articol este un pamflet si trebuie tratat ca atare.

2 gânduri despre “Tinerii din Reşiţa: Şi ce dacă timişorenii au mall şi cinematografe? Noi avem pagini de scandal pe facebook.

  1. Apar la cerere…eu sunt dezgustat de toate porcariile astea cu scandaluri si cancan… chiar nu-mi pasa de cei care apar in ele, nu-mi pasa ce au zis, nu-mi pasa ce au facut sau ce vor face …

Lasă un răspuns

